envsh 2

Με μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 17-1-2014 στο Δημαρχείο Γρεβενών, η Ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Γρεβενών όπου έγινε και η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας.

Τις εργασίες τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρόεδρος της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. Χρήστος Φωτόπουλος, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Π.Ο.ΑΣ.Υ. κ. Μιχαήλ Τολίκας, ο Αστυνομικός Διευθυντής Γρεβενών κ. Κωνσταντίνος Νταλέτσος, ο Βουλευτής ΝΔ Γρεβενών κ. Τιμολέων Κοψαχείλης, ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών κ. Γεώργιος Δασταμάνης, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γρεβενών κ. Βασίλειος Λάτσος και ο Αντιδήμαρχος Γρεβενών κ. Κωνσταντίνος Παλάσκας.

Αφού εγκρίθηκε ομόφωνα από το σώμα ο Διοικητικός και ο Οικονομικός Απολογισμός του παρελθόντος έτους, ακολούθησε με τη συμμετοχή των προσκεκλημένων, εποικοδομητική συζήτηση για τα ζητήματα που μας απασχολούν η οποία επικεντρώθηκε κυρίως στο αδιέξοδο που παρατηρείται στο κτιριακό πρόβλημα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Γρεβενών όπου όλοι οι παριστάμενοι διαπίστωσαν για ακόμη μια φορά την καταφανή απροθυμία εξεύρεσης λύσης με ευθύνη της κεντρικής κυβέρνησης καίτοι έχουν κατατεθεί επανειλημμένα σχετικές τεκμηριωμένες προτάσεις.

Τα μέλη της ΕΑΥ ΓΡΕΒΕΝΩΝ, θα συνεχίσουμε δυναμικά και με αμείωτη ένταση τον αγώνα μας για τη δικαίωση τόσο σε αυτό το κυρίαρχο για εμάς αίτημα, όσο και για τις υπόλοιπες διεκδικήσεις μας σύμφωνα με το σχετικό ψήφισμα της Γενικής μας Συνέλευσης που ακολουθεί.

envsh

ΨΗΦΙΣΜΑ  ΕΤΗΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 2014

   Εμείς  οι   Αστυνομικοί  ανεξαρτήτου  βαθμού της ιεραρχίας , μέλη της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων  Γρεβενών , συγκεντρωθήκαμε στα  Γρεβενά  σήμερα 17 Ιανουαρίου 2014 πραγματοποιώντας την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση  του έτους,  συνεχίζοντας μέσα από καταστατικές και δημοκρατικές διαδικασίες τον ανιδιοτελή αγώνα μας για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του Έλληνα Αστυνομικού και της οικογένειας του αλλά και για να καταδείξουμε εμπράκτως την σημασία και την χρησιμότητα της θεσμικά κατοχυρωμένης συνδικαλιστικής μας λειτουργίας, σε μια περίοδο κατά την οποία όχι μόνο έχει απαξιωθεί ο συνδικαλισμός των εργαζομένων, αλλά παράλληλα επιχειρείται από διάφορα κέντρα και η περαιτέρω χειραγώγηση και απονεύρωσή του.

Διδασκόμενοι από την ιστορική, συνδικαλιστική δράση της ΠΟΑΣΥ και των Πρωτοβαθμίων Οργανώσεών της, που κατά γενική ομολογία είχαν καταφέρει τα προηγούμενα χρόνια να βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή του Έλληνα Αστυνομικού, να τον καταστήσουν θεσμικό συνομιλητή της Πολιτείας και να συμβάλλουν άμεσα στην αναβάθμιση της λειτουργίας της Ελληνικής Αστυνομίας και του παρεχόμενου προς την κοινωνία έργου της, έχουμε ιερή υποχρέωση να συνεχίσουμε αυτήν την νικηφόρα πορεία, διεκδικώντας σε όλα τα επίπεδα τη σταδιακή ανάκτηση των κεκτημένων μας εργασιακών, οικονομικών και θεσμικών δικαιωμάτων, ταυτόχρονα δε απαιτώντας τη χάραξη μιας νέας εθνικής πολιτικής στον τομέα της δημόσιας τάξης και ασφάλειας, μακριά από μικροκομματικές και κυβερνητικές σκοπιμότητες.

Η επίκληση του αναπόδραστου των μνημονιακών υποχρεώσεων, έναντι των ξένων δανειστών, δεν μπορεί να δικαιολογήσει σε καμία περίπτωση τη συνέχιση μιας πολιτικής που αντιμετωπίζει τον Άνθρωπο όχι ως Άνθρωπο, αλλά ως «αριθμό» σε στατιστικές, πλεονάζουσες της αδικίας και της επικράτησης του «δικαίου» των ισχυρών του χρήματος.

Γι’ αυτό καλούμε τους εκπροσώπους της Κυβέρνησης, των πολιτικών κομμάτων και της τοπικής αυτοδιοίκησης αντί να αναλώνονται σε «μάχες» πολιτικού εντυπωσιασμού και διαχείρισης της μίζερης μνημονιακής καθημερινότητας, να δρομολογήσουν ο καθένας στο μέτρο που του αναλογεί, επιτέλους την εφαρμογή μιας άλλης πολιτικής που θα σέβεται τον άνθρωπο πέρα και πάνω από τα συμφέροντα των αγορών και της ολιγαρχίας του πλούτου. Μόνο έτσι θα δρομολογηθούν οι αναγκαίες συνθήκες για την κατοχύρωση ενός ασφαλούς οικονομικοκοινωνικού περιβάλλοντος, που θα οδηγήσει στην έξοδο από την κρίση και στην ανάπτυξη του τόπου μας.

Γνωρίζοντας ότι ο ρόλος της Ελληνικής Αστυνομίας είναι καθοριστικός σε αυτό το κρίσιμο «μομέντουμ», απαιτούμε από την ελληνική πολιτεία να θωρακίσει τον Έλληνα Αστυνομικό από τους κινδύνους που τον απειλούν, διότι όσο δεν κατοχυρώνεται το αγαθό της ασφάλειας, άλλο τόσο δεν θα στεριώνει οποιαδήποτε προσπάθεια για έξοδο από το φαύλο κύκλο της βίας που γεννά κάθε ανάλγητη για τους αδυνάτους οικονομική πολιτική.

Δυστυχώς, γνωρίζουμε επίσης από πρώτο χέρι ότι όσο μια κοινωνία βυθίζεται στη φτώχεια και στην εξαθλίωση, άλλο τόσο θα αυξάνεται η εγκληματικότητα και θα πολλαπλασιάζονται οι κίνδυνοι για την ασφάλεια και των ίδιων των συναδέλφων μας. Το μαρτυρούν οι συνάδελφοί μας, θύματα στο βωμό του καθήκοντος, που ζητούν δικαίωση κι εμείς οφείλουμε να τους την προσφέρουμε μέσα από τους ανιδιοτελείς, αδιάκοπους και σθεναρούς αγώνες μας.

Πάνω σε αυτό το πλαίσιο και με αστείρευτη διάθεση αγωνιστικότητας με μοναδικό στόχο την αγνή προσφορά προς τον συνάδελφο και τον συνάνθρωπο μας, ζητούμε να ικανοποιηθούν τα παρακάτω αιτήματά μας:

Α΄ ΘΕΣΜΙΚΑ

  1. Αναθεώρηση του άρθρου 23 του Συντάγματος και απάλειψη του απόλυτου περιορισμού για το δικαίωμα της απεργίας στους Αστυνομικούς.  2. Αναγνώριση της επικινδυνότητας του επαγγέλματος

 με έμπρακτη διασφάλιση της αβλαβούς για το αστυνομικό προσωπικό εκτέλεσης των καθηκόντων του, με την απαρέγκλιτη εφαρμογή του Π.Δ. 45/2008 περί Υγιεινής και Ασφάλειας, με τον εφοδιασμό και τη διασφάλιση σύγχρονου και λειτουργικού υλικοτεχνικού εξοπλισμού. Αρνούμαστε να δεχθούμε ηττοπαθείς λογικές περί apriori επικινδυνότητας του επαγγέλματός μας. Όχι δεν έχουμε υπογράψει κανένα συμβόλαιο με το θάνατο!

  3. Άρση της μνημονιακής δέσμευσης για «πάγωμα» των προσλήψεων στην Αστυνομική Ακαδημία έως το 2016 και άμεση λειτουργία των Σχολών με τους ήδη επιτυχόντες.

Προκήρυξη θέσεων εισαγωγής στην Ελληνική Αστυνομία, ανάλογα με τα μεγάλα κενά και τις ανάγκες του Σώματος, λόγω και της μη αναπλήρωσης του μεγάλου αριθμού των συνταξιοδοτηθέντων από το 2010 και μετά.

Μοναδικός τρόπος εισαγωγής στις Σχολές της Ελληνικής Αστυνομίας, μέσω των Πανελλαδικών εξετάσεων, με το ισχύον αξιοκρατικό σύστημα. Αναβάθμιση εκπαίδευσης των Δοκίμων των Σχολών της ΕΛ.ΑΣ., ώστε να παρέχεται ουσιαστική εκπαίδευση, με κύριο προσανατολισμό την πλήρη επαγγελματική κατάρτισή τους και όχι να χρησιμοποιούνται για εκτέλεση πραγματικής υπηρεσίας, με μισθό κατά πολύ μικρότερο ακόμα και από αυτού του ανειδίκευτου εργάτη. Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης με την αναπροσαρμογή του περιεχομένου αυτής στις σύγχρονες αστυνομικές ανάγκες και διαφανές σύστημα αξιολόγησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως π.χ. άρση της στέρησης του δικαιώματος αναβαθμολόγησης των γραπτών.

Άμεση αποκατάσταση της λειτουργίας των Αστυνομικών Σχολών Κομοτηνής και της Ξάνθης, με την άμεση μεταφορά σε άλλο χώρο των κρατουμένων, παρανόμων μεταναστών και λειτουργία των Σχολών, ως Ανώτερων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Αναγνώριση της Σχολής Αστυφυλάκων, ως Τ.Ε.

  4. Μεταρρύθμιση της Ελληνικής Αστυνομίας με:

  α) Αναδιάρθρωση Υπηρεσιών – Ανακατανομή αστυνομικού προσωπικού, με καινούργιο οργανόγραμμα, χωρίς κριτήριο εντοπιότητας, με όρους κοινωνίας και όχι με όρους μνημονίου. Καταγγέλλουμε την επιχειρούμενη αναδιάρθρωση, η οποία δεν είναι προϊόν διαλόγου με τους συνδικαλιστικούς και κοινωνικούς φορείς και απορρίπτουμε το Σχέδιο Νόμου που έχει δει το φως της δημοσιότητας.

  β) Αναβάθμιση – Επανακαθορισμό του συστήματος εκπαίδευσης –μετεκπαίδευσης, εξειδίκευσης και δια βίου εκπαίδευσης. Διαβάθμιση – αντιστοίχιση των Σχολών της ΕΛ.ΑΣ. με Α.Ε.Ι.-Τ.Ε.Ι. και ίδρυση Αστυνομικού Πανεπιστημίου.

  γ) Αναθεώρηση ισχύοντος συστήματος κρίσεων-προαγωγών και υπηρεσιακή εξέλιξη των Αστυνομικών με ένα αξιοκρατικό, αδιάβλητο και δίκαιο σύστημα.

  δ) Επαναπροσδιορισμό του ρόλου της Ελληνικής Αστυνομίας και απαλλαγή αυτής από τα ξένα προς την αποστολή της έργα.

  5. Καταγγέλλουμε την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας. Πλήρης διαχωρισμός των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας από αυτές της Ελληνικής Αστυνομίας. Αποκλειστική άσκηση αυτών μόνο από τους πρώην Δημοτικούς Αστυνομικούς και όχι από Αστυνομικούς.

  6. Αναμόρφωση του Κώδικα Μεταθέσεων, ώστε να αντιμετωπιστεί η «επιτηδειότητα», κλείνοντας τα «παραθυράκια» ορισμένων διατάξεων, να απαλειφθούν οι διακρίσεις, να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα και η δικαιοσύνη του θεσμικού πλαισίου κατά την εφαρμογή του και να εξασφαλιστεί η προοπτική μετακίνησης στον τόπο συμφερόντων, για το σύνολο του αστυνομικού προσωπικού.

  7. Σταδιακή αποδέσμευση των αποσπασμένων δυνάμεων στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, ώστε να μην παραμένουν απογυμνωμένες οι περιοχές από τις οποίες προέρχονται οι δυνάμεις αυτές. Τα πρόσφατα τραγικά περιστατικά της δολοφονίας των δυο συναδέλφων, ΑΝΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ Γεωργίου στην Βοιωτία και ΚΩΣΤΕΝΗ Ηλία στη Φλώρινα, δείχνουν ότι χρειάζεται επαναπροσέγγιση του όλου ζητήματος.

Άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων στα Κέντρα κράτησης παράνομων μεταναστών και σε ό,τι αφορά τις συνεχείς μετακινήσεις του προσωπικού και την ασφαλή φύλαξή τους.

Ενίσχυση και θωράκιση των συνόρων με σύγχρονα υλικοτεχνικά μέσα και εξοπλισμό υπό το πρίσμα μιας αποφασιστικής για το θέμα εξωτερικής πολιτικής.

Καταγγέλλουμε την Συνθήκη «Δουβλίνο III» που επανεπικυρώνει την Συνθήκη «Δουβλίνο II», η οποία εγκρίθηκε από το Ευρωκοινοβούλιο στις 11-12 Ιουνίου 2013, χωρίς να λάβει καθόλου υπόψη της τις θέσεις της Ελληνικής Κυβέρνησης.

  8. Άρση της εφαρμογής του μέτρου της αυτοδίκαιης αργίας (Ν.4093/2012) στο αστυνομικό προσωπικό το οποίο διέπεται από καθεστώς ιδιαίτερης πειθαρχικής διαδικασίας.

  9. Θέσπιση ενός σύγχρονου βαθμολογίου για το αστυνομικό προσωπικό. Άμεση ρύθμιση της αδικίας που υφίστανται Ανθυπαστυνόμοι με προαγωγές νεοτέρων τους στο βαθμό του Υπαστυνόμου Β΄.

  10. Εντατικοποίηση και αύξηση των σεμιναρίων αυτοάμυνας-αυτοπροστασίας, ειδικά σε ό,τι αφορά την ερμηνεία και πρακτική εφαρμογή του Νόμου 3169/2003 «Οπλοφορία, χρήση πυροβόλων όπλων από Αστυνομικούς, εκπαίδευσή τους σε αυτά και άλλες διατάξεις» και ίδρυση- λειτουργία των επιβαλλόμενων απ’ αυτόν σκοπευτηρίων, σε κάθε έδρα Αστυνομικής Διεύθυνσης, παράλληλα με την εμπέδωση των διατάξεων του νέου αυτού νομικού πλαισίου σ’ ό,τι αφορά τη χρήση των όπλων.

Εναρμόνιση και εξορθολογισμός των προτεραιοτήτων και της λειτουργίας των Υπηρεσιών, με τις πραγματικές και ουσιαστικές ανάγκες των μάχιμων Αστυνομικών για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας, την πάταξη της γραφειοκρατίας και την εξάλειψη της νοοτροπίας του «μεταθέτειν την ευθύνη αλλού», που αλλοιώνει και φαλκιδεύει την κύρια αποστολή του Σώματος.

  11. Όχι αστυνομικά κρατητήρια – φυλακές.

Σεβασμός των ανθρωπινών δικαιωμάτων των κρατουμένων με την:

– άμεση εξάλειψη του ανεπίτρεπτου φαινομένου της μακροχρόνιας κράτησης κρατουμένων στα αστυνομικά κρατητήρια. Απαρέγκλιτη εφαρμογή των σχετικών κανονισμών και διαταγμάτων.

– άμεση εξάλειψη της κράτησης υπεράριθμων κρατουμένων στα αστυνομικά κρατητήρια και αντιστοίχισή τους με την προβλεπόμενη χωρητικότητα του εκάστοτε χώρου κράτησης.

– άμεση εξάλειψη του φαινομένου κρατητηρίων που δεν πληρούν τους ασφαλείς όρους κράτησης και όρους υγιεινής, σύμφωνα με τους κανονισμούς.

  12. Διασφάλιση των μεταγωγών σύμφωνα με τους κανονισμούς και ιδιαίτερα αυτών που πραγματοποιούνται από και προς τις νησιωτικές περιοχές. Άμεση εξάλειψη των οξύτατων προβλημάτων των μεταγωγών αυτών με την ανυπαρξία ασφαλών χώρων κράτησης στα επιβατικά πλοία και την μη εφαρμογή των κανόνων για τη διασφάλιση των συνοδών Αστυνομικών.

  13. Άμεση κοστολόγηση της μετακίνησης αστυνομικών δυνάμεων για αθλητικά ή άλλα μέτρα και δημόσια ανάρτηση του κόστους στο πρόγραμμα «Διαύγεια», ώστε να σταματήσει η άμετρη κατασπατάληση δυνάμεων σ’ αυτόν τον τομέα. Σ’ ό,τι αφορά τις αθλητικές συναντήσεις, μετακύλιση αυτού του κόστους στις ιδιωτικές εταιρείες των εμπόρων του αθλητισμού.

  14. Αναμόρφωση του κανονισμού στολής, σύμφωνα με τις ανάγκες του μάχιμου προσωπικού, ώστε ανάλογα με το είδος της εκτελούμενης υπηρεσίας και των καιρικών συνθηκών, να καταστεί αυτή περισσότερο πρακτική, εύχρηστη και λειτουργική προς όφελος του παραγόμενου έργου.

  15. Κατάργηση της διαδικασίας των ειδικών εκλογικών καταλόγων στην άσκηση του εκλογικού δικαιώματος του αστυνομικού προσωπικού στις βουλευτικές και αυτοδιοικητικές εκλογές.

  16. Δημιουργία Λεσχών Εστίασης σε κεντρικές υπηρεσίες των Δ/νσεων Αστυνομίας Βορειοανατολικής, Νοτιοανατολικής και Δυτικής Αττικής και σε όλες τις έδρες των Γ.Α.Δ.Π. Επέκταση των ήδη υπαρχόντων ιδίως για την σίτιση νέων συναδέλφων που οι μηνιαίες αποδοχές τους είναι πενιχρές και δεν επαρκούν ούτε για τα αυτονόητα.

Β΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

  1. STOP στις συνεχόμενες περικοπές

 του πενιχρού μισθού μας. Κατάργηση της διάταξης του Ν.4093/2012 (μεσοπρόθεσμο) που προβλέπει νέες μειώσεις μέσω ενός «βαπτιζόμενου» ως νέου, μισθολογίου ύψους 88 εκ. ευρώ στους εν ενεργεία και 162 εκ. ευρώ στους συνταξιούχους.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ

  Διεκδικούμε την

 υλοποίηση της δέσμευσης του κ. Πρωθυπουργού που διατυπώθηκε από το βήμα της Βουλής, για την μερική άρση των αδικιών που επέφεραν οι οριζόντιες μειώσεις, στο πλαίσιο της αναδιανομής του πλεονάσματος του προϋπολογισμού του 2013.

  Οραματιζόμαστε ένα νέο μισθολόγιο δίκαιο, χωρίς ανισότητες που θα δίνει όραμα και προοπτική στην οικονομική αναβάθμιση των Αστυνομικών και ειδικότερα των νέων χαμηλόβαθμων συναδέλφων μας:

α) με αναγνώριση της εργασίας μας ως επικίνδυνης και την χορήγηση επιδόματος με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις όπου έχει ήδη χορηγηθεί στον Δημόσιο Τομέα.

β) με αναγνώριση της νυκτερινής μας εργασίας με ωριαία αποζημίωση – αμοιβή μέσω κλαδικής σύμβασης.

γ) με πραγματική αμοιβή για την 6η ημέρα εργασίας (πέραν του πενθημέρου) και θεσμοθέτηση για τις Κυριακές, εξαιρέσιμες, αργίες, υπερωρίες, μέσω κλαδικής σύμβασης.

δ) την χορήγηση επιδόματος παραμεθορίων περιοχών με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που χορηγήθηκε στους Δημοσίους Υπαλλήλους.

  2. Αντιμετώπιση των μετακινήσεων του ένστολου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, με προώθηση νομοθετικής ρύθμισης που θα λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες της Ελληνικής Αστυνομίας, για να επιτρέπεται – δικαιολογείται η εκτός έδρας διαμονή, οι δαπάνες ταξιδιού και διανυκτέρευσης από την 1-6-2012 και εφεξής, όταν η απόσταση είναι μεγαλύτερη από τα εξήντα (60) χλμ ή 10 ναυτικά μίλια, από την έδρα της Υπηρεσίας του.

  3. Άμεση εξόφληση των οδοιπορικών εξόδων του αστυνομικού προσωπικού που αποσπάται στο πλαίσιο διαχείρισης των μεταναστευτικών ροών στα σύνορα της χώρας με εκταμίευση των αναγκαίων χρηματικών κονδυλίων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

  4. Προσαρμογή του τακτικού προϋπολογισμού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη στις πραγματικές ανάγκες τόσο για την αμοιβή των πρόσθετων παροχών (νυκτερινή εργασία, κλπ), όσο και των σύνθετων καταναλωτικών δαπανών.

  5. Αναπροσαρμογή από 1-1-2014 στα 20.000€ από τα 12.000€ του ετήσιου εισοδήματος που ισχύει σήμερα, βάσει του οποίου παρακρατείται η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, για την καταπολέμηση της ανεργίας που θεσπίστηκε με τις διατάξεις του αρθ. 35 Ν.3986/2011, κατά ποσοστό 1% υπέρ Ο.Α.Ε.Δ.

  6. Χορήγηση βαθμολογικών και μισθολογικών προαγωγών και στους Αστυνομικούς εκείνους που πέτυχαν στη Σχολή Αστυφυλάκων της σειράς του έτους 1995, οι οποίοι για λόγους ανωτέρας βίας -σεισμού στην ευρύτερη περιοχή Γρεβενών-Κοζάνης- εισήχθησαν προς φοίτηση στην Σχολή Αστυφυλάκων Τ.Δ.Α. Γρεβενών μετά την 19-6-1995, αναδρομικά, όπως ίσχυσε και στους συμμετέχοντες στον ίδιο διαγωνισμό και εισήχθησαν στα άλλα Τ.Δ.Α. της χώρας μέχρι την 19-6-1995.

  7. Περικοπή – μείωση του κεφαλαίου των στεγαστικών δανείων, κατά 25% σε συνδυασμό με παράταση του χρόνου εξοφλήσεως και την μείωση του επιτοκίου, για τις συμβάσεις των στεγαστικών δανείων αγοράς πρώτης κατοικίας με τις εμπορικές τράπεζες και το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Γ΄ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ

  1. Όχι στην μνημονιακή σύνδεση του ασφαλιστικού των ενστόλων με το προσδόκιμο ζωής.  2. Χαρακτηρισμός του επαγγέλματος του Αστυνομικού ως επικίνδυνου και ανθυγιεινού με την χορήγηση επιδόματος επικίνδυνης εργασίας.  3. Θεσμοθέτηση των ιδίων προϋποθέσεων χορήγησης και υπολογισμού σύνταξης των Αστυνομικών παθόντων εν ώρα υπηρεσίας ή εξαιτίας αυτής

 που ασφαλίζονται από 1-1-2011 και μετά στο Ι.Κ.Α. με βάση την ισχύουσα ευμενέστερη νομοθεσία (Π.Δ. 169/2007).

  4. Δικαίωμα πρόσληψης, κατόπιν αιτήσεως, στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, ανεξαρτήτως ύπαρξης κενής οργανικής θέσης, των μελών οικογενείας ενστόλου, ο οποίος τυγχάνει ανίκανος σε ποσοστό άνω του 67%, συνεπεία της εκτέλεσης διατεταγμένης υπηρεσίας και ένεκα αυτής.

  5. Δυνατότητα αναγνώρισης ως συντάξιμου χρόνου για τους ένστολους με τους ίδιους όρους και προϋποθέσεις που δόθηκε στον Δημόσιο Τομέα, για τα τέκνα και του ελάχιστου χρόνου φοίτησης στις μέσες επαγγελματικές σχολές αποκλειστικά και μόνο για όσους θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά την 1-1-2011.

  6. Σταδιακή αύξηση κατά ένα (1) έτος από την 1-1-2011 της συνολικής συντάξιμης υπηρεσίας που απαιτείται για τη θεμελίωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος νέων και παλαιών ασφαλισμένων και έως την 31-12-2007 χωρίς να επηρεάζεται ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης, από τις μεταβολές που επέφερε ο Ν.3865/2010 και εφαρμογή του για όσους θεμελιώνουν το ως άνω δικαίωμα μετά την 1-1-2018.

  7. Την αναπλήρωση – κάλυψη της διαφοράς που επήλθε στα αποθεματικά των ασφαλιστικών – μετοχικών Ταμείων μας από το «κούρεμα» – ανταλλαγή των ομολόγων του ελληνικού δημοσίου το έτος 2012, εν μέρει από το Ταμείο Στήριξης Ασφαλιστικού Συστήματος Α.Ε. και εν μέρει από τίτλους του Ευρωπαϊκού Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

  8. Σύγκλιση των Τομέων Επικουρικής Σύνταξης και Πρόνοιας του Τ.Ε.Α.Π.Α.Σ.Α. για τους νέους ασφαλισμένους και μετά από εκπόνηση ειδικής αναλογιστικής μελέτης. Προσαρμογή του ελάχιστου χρόνου απόδοσης του εφάπαξ βοηθήματος του Τ.Π.ΑΣ. στον ασφαλιστικό χρόνο του Ν.3865/2010.

  9. Καμία περαιτέρω περικοπή του μερίσματος του Μ.Τ.Σ. και αντιμετώπιση του προβλήματος της έλλειψης ρευστότητας, χωρίς περαιτέρω εξωτερικό δανεισμό, αλλά με επέκταση του χρόνου αποπληρωμής του χρέους από το Υπουργείο Οικονομικών. Αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του Ταμείου. Κατάργηση του αρθ. 27 του Ν.1911/1990 και συμμετοχή στο Δ.Σ. του Ταμείου κατά 50% εκπροσώπων προερχόμενων από την Ελληνική Αστυνομία.

  10. Διασφάλιση του αποθεματικού κεφαλαίου του ειδικού (ερανικού) λογαριασμού αλληλοβοήθειας του Ιδρύματος «Εξοχές της Ελληνικής Αστυνομίας» με κατάργηση της εξαναγκαστικής υποχρέωσης κατάθεσης αυτών, στο κοινό κεφάλαιο ασφαλιστικών Ταμείων της Τράπεζας της Ελλάδας και την αναπλήρωση των απωλειών που υπέστη με την χρηματοδότηση του Κρατικού Προϋπολογισμού.

  11. Δημιουργία ξεχωριστού Ταμείου κύριας ασφάλισης μισθωτών όλων όσων εργάζονται στο Δημόσιο Τομέα και όχι με την ένταξη στο Ι.Κ.Α. των νεοπροσλαμβανομένων από το έτος 2011.

  12. Ενιαίο κλάδο υγείας για όλο το αστυνομικό προσωπικό (ένταξη νέων Αστυνομικών σε βάθος δεκαετίας στον Κ.Υ.Υ.Α.Π.).

  13. Εξομοίωση των συναδέλφων που πέτυχαν στο διαγωνισμό του 1989, αλλά προσελήφθησαν το 1994, με τους υπόλοιπους της ίδιας σειράς, οι οποίοι είχαν καταταγεί από το 1989.

Δ’ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ

  1. Επαναφορά του αφορολόγητου στα 12.000€

 για μισθωτούς – συνταξιούχους και καθορισμός νέας φορολογικής κλίμακας με πρόσθετα κλιμάκια.

  2. Επαναφορά όλων των φοροαπαλλαγών που καταργήθηκαν, όπως οι τόκοι στεγαστικών δανείων, οι ιατρικές αποδείξεις, κλπ.

Ε’ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ

  1.

 Λαμβάνοντας υπόψη τις κοινωνικές παραμέτρους και τα ερείπια που αφήνουν πίσω τους οι μνημονιακές δεσμεύσεις (φτωχοποίηση πλατιών κοινωνικών στρωμάτων, αποδόμηση κοινωνικού κράτους, διάλυση δημοσίων υπηρεσιών Υγείας, Παιδείας, Μεταφορών, κλπ), οφείλουμε να επιδείξουμε τη μέγιστη κοινωνική αλληλεγγύη προς τους συνανθρώπους μας. Ο αλτρουισμός και η διάθεση Καλού Σαμαρείτη που διαχρονικά συνοδεύουν τον Έλληνα Αστυνομικό στην υπηρεσιακή του στάση ζωής, αποτελούν στοιχεία εκ των ων ουκ άνευ σήμερα και για τη διατήρηση των καλών σχέσεών μας με την ελληνική κοινωνία. Δεν παραβλέπουμε το γεγονός ότι οι ελληνικές κυβερνήσεις, στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν τις δεσμεύσεις τους έναντι των δανειστών, χρησιμοποιούν ολοένα και συχνότερα την «πυγμή της εξουσίας», αδιαφορώντας αν έτσι κινδυνεύει να μετατραπεί ο Έλληνας Αστυνομικός σε δυνάστη του αδύνατου συνανθρώπου του.

  2. Καταγγέλλουμε ότι ήταν βαριά επιζήμια για το κύρος του Οργανισμού της Ελληνικής Αστυνομίας, η επιχειρηθείσα γενικευμένη σύνδεση μεταξύ των δραστηριοτήτων της Χρυσής Αυγής και του συνόλου του αστυνομικού προσωπικού. Η ηχηρή και εκ των προτέρων δημοσιοποίηση της πραγματοποίησης ερευνών σε οικίες Αστυνομικών και Υπηρεσίες, εξέπεμψε λάθος μήνυμα προς το εσωτερικό του Σώματος, αλλά και μια λανθασμένη εικόνα προς την κοινή γνώμη, όσον αφορά το αστυνομικό προσωπικό.

  3. Η Ελλάδα ανέλαβε την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το πρώτο εξάμηνο του 2014, γεγονός που τη θέτει προ των ευθυνών της έναντι και του ελληνικού λαού, αλλά και των ευρωπαίων εταίρων. Ας μην ξεχνούμε, όπως ο Τύπος κατά καιρούς αναφέρει, ότι τα μεγάλα σκάνδαλα στην Ελλάδα είναι «γερμανική υπόθεση». Ας μην ξεχνούμε, επίσης, ότι η εμπέδωση κλίματος κοινωνικής δικαιοσύνης είναι το κλειδί για να ανακάμψουμε από αυτήν την λαίλαπα. Όταν τα τρανταχτά σκάνδαλα που είδαν το φως της δημοσιότητας, μένουν στο απυρόβλητο της δικαιοσύνης, οποιαδήποτε προσπάθεια εξυγίανσης θα πέφτει στο κενό, καθώς αυτό που θα επικρατεί θα είναι η αίσθηση της αδικίας και η υπεροχή της ανομίας. Δυστυχώς, έρευνες διεθνών ινστιτούτων για τη διαφθορά στην χώρα μας, αναφέρουν ότι χάνονται είκοσι δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, λόγω της κακοδιαχείρισης. Από την άλλη, επικρατεί τάση φυγής εταιριών από την Ελλάδα, κάτι που υπονομεύει την οποιαδήποτε προσπάθεια ανάπτυξης, ενώ την ίδια ώρα η ανεργία καλπάζει και φτάνει σε δυσθεώρητα ποσοστά. Είναι τραγικές οι αναφορές ότι δυο εκατομμύρια συμπολιτών μας έχασαν το δικαίωμα στην περίθαλψη, αλλά και ότι διανέμονται καθημερινά δωρεάν γεύματα σε πενήντα χιλιάδες μαθητές!

Για όλα αυτά τα προβλήματα, όμως, δεν ευθύνεται ο θεσμός της Ελληνικής Αστυνομίας ούτε ο εργαζόμενος Αστυνομικός. Γι’ αυτό καλούμε την Πολιτεία να μη χρησιμοποιεί την Ελληνική Αστυνομία, ως κατ’ εξοχήν κατασταλτικό μηχανισμό, αλλά κατά τη διακυβέρνηση της χώρας να εξαντλεί το διάλογο και την πειθώ των επιχειρημάτων. Η Ελληνική Αστυνομία δεν είναι για να φοβίζει και να απομονώνει, αλλά για να ενώνει, υπηρετώντας την κοινωνική συνοχή και τη γαλήνη στον τόπο μας.

ΣΤ΄ ΤΟΠΙΚΑ

1. Άμεση, οριστική και υλοποιήσιμη λύση στο στεγαστικό πρόβλημα της Αστυνομικής Διεύθυνσης Γρεβενών που ταλανίζει επί χρόνια το αστυνομικό προσωπικό των Γρεβενών, αφού απομειώνει δυνατότητα παροχής ενδεδειγμένων αστυνομικών υπηρεσιών προς τους πολίτες, προσβάλει το κύρος ενός σύγχρονου Κράτους, εκμηδενίζει την αξιοπρέπεια των εργαζομένων, εγκυμονεί κινδύνους για την δημόσια υγεία και επιβαρύνει με αναίτια δαπάνη τον κρατικό προϋπολογισμό. Μετά από τόσα χρόνια αγώνων για το αυτονόητο, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι την αποκλειστική ευθύνη για αυτή την απαράδεκτη και συνάμα τραγική κατάσταση που βιώνουμε αστυνομικοί και πολίτες, φέρουν οι θεσμικοί εκπρόσωποι της Πολιτείας από τους οποίους απαιτούμε να δώσουν τάχιστα την ενδεδειγμένη για όλους λύση μέσα από τις τεκμηριωμένες προτάσεις που ήδη έχουμε καταθέσει. Η υπομονή μας εξαντλήθηκε!

2. Άμεση αύξηση της οργανικής δύναμης των Υπηρεσιών της Α.Δ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ και αναδιοργάνωση των Υπηρεσιών σύμφωνα με τις σημερινές ανάγκες, αφού η υπάρχουσα κατάσταση ανταποκρίνεται σε υπηρεσιακά και κοινωνικοοικονομικά δεδομένα περασμένων δεκαετιών.

3. Άμεση διακοπή των αποσπάσεων συναδέλφων στην περιοχή του Έβρου, αφού οι ανάγκες που ανέκυψαν λόγω της λειτουργίας του Καταστήματος Κράτησης Γρεβενών και της έλλειψης προσωπικού, έχουν κατ’ ουσία ακυρώσει το έργο των αστυνομικών υπηρεσιών της Α.Δ. ΓΡΕΒΕΝΩΝ μετατρέποντάς τις σε «δεξαμενές» καθημερινής διάθεσης της δύναμης τους προς ενίσχυση άλλων δράσεων σε βάρος της ασφαλούς αστυνόμευσης και σε μόνιμες Υπηρεσίες κράτησης αλλοδαπών που συλλαμβάνονται ανά την Επικράτεια και μετάγονται σε αυτές εωσότου περαιωθούν οι διαδικασίες απέλασης τους.

4. Άμεση ίδρυση και λειτουργία Αστυνομικού Τμήματος στους Αγίους Θεοδώρους σε υπάρχον ιδιόκτητο κτίριο, το οποίο θα καλύψει τις ανάγκες γενικής αστυνόμευσης της περιοχής λόγω του Καταστήματος Κράτησης Γρεβενών που βρίσκεται εκεί, αποκαθιστώντας συνάμα το αίσθημα ασφαλείας των πολιτών. Επίσης θα ανταποκριθεί παράλληλα και στην τροχαία αστυνόμευση της Ε.Ο. ΓΡΕΒΕΝΩΝ – ΤΡΙΚΑΛΩΝ η οποία λόγω της διασύνδεσής της με την Εγνατία Οδό δέχεται εξαιρετικά μεγάλο όγκο οχημάτων σε σχέση με τις προδιαγραφές της και οι κίνδυνοι πρόκλησης σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων είναι πολλαπλοί.

5. Ίδρυση Τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων στο Νομό Γρεβενών που θα καλύψει αποκλειστικά τις ανάγκες αστυνόμευσης της Εγνατίας Οδού, οι οποίες θα αυξηθούν κατακόρυφα με την σύνδεση της με τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65).

6. Άμεση προμήθεια νέων περιπολικών οχημάτων και οχημάτων μεταγωγής κρατουμένων, αφού τα περισσότερα από τα υπάρχοντα έχουν εξαντλήσει τις δυνατότητες τους με εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στα κοντέρ τους, καθώς επίσης κρίνονται άκρως επικίνδυνα για τους επιβαίνοντες αλλά και τους υπόλοιπους χρήστες της οδού που κυκλοφορούν, λόγω των συνεχών βλαβών που παρουσιάζουν από την πολύχρονη χρήση τους.

envsh 2

– Με την πρώτη Γενική Συνέλευση της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων ΓΡΕΒΕΝΩΝ εγκρίνουμε όλες τις προτάσεις και ενέργειες της , καθώς και το νέο Διεκδικητικό Πλαίσιο του 2014.

Ο συνάδελφος για τον συνάνθρωπο!

Οι Αστυνομικοί Υπάλληλοι της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών

Μέλη της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Νομού Γρεβενών

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.