Εταιρείες που επιμένουν ελληνικά και βγαίνουν αλώβητες μέσα από την κρίση. Εταιρείες που επενδύουν σε αυτή τη χώρα και κάνουν διάσημη την Ελλάδα στο εξωτερικό.
Το NEWS 247 επέλεξε φέτος μερικές εταιρείες που επέμειναν και το 2013 ελληνικά και είδαν τα έσοδά τους να αυξάνονται.
Αθηναϊκή Ζυθοποιία, το ελληνικό κριθάρι συνεχίζει να μας “μεθά”
Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία Α.Ε. είναι μία από τις σημαντικότερες εταιρίες παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα. Ιδρύθηκε το 1963 από μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών και αποτελεί μέλος του Ομίλου Heineken N.V.
“Το 2013 ήταν μια πολύ σημαντική χρονιά για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία για πολλούς λόγους. Κατ’ αρχήν, φέτος γιορτάσαμε μαζί με τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, τα 50 χρόνια παρουσίας της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Ελλάδα”, μας λέει ο Μηνάς Μαυρικάκης, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, και προσθέτει πως “παρά την κρίση, διατηρήσαμε σταθερό το επενδυτικό μας πλάνο που προβλέπει €50 εκατ. για την επόμενη τριετία και ενδυναμώσαμε την γκάμα των προϊόντων μας με την Amstel Radler – βραβείο καλύτερου λανσαρίσματος 2013, νέα κατηγορία στην αγορά μπίρας –, την ΑΛΦΑ 7% και το επαναλανσάρισμα της Amstel Bock. Τέλος, διακριθήκαμε για 2η συνεχή χρονιά με το Πλατινένιο βραβείο του Εθνικού Δείκτη Εταιρικής Ευθύνης και βρεθήκαμε στις κορυφαίες θέσεις του διαγωνισμού για το καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον”.
Από το 2008 και κάθε χρόνο, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προμηθεύεται ελληνικό κριθάρι από τοπικούς παραγωγούς για την παραγωγή των προϊόντων της: Amstel, ΑΛΦΑ & ΒΙΟΣ 5. Επιπλέον, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε συνεργασία με ελληνικά ινστιτούτα, το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Έλληνες επιστήμονες αναπτύσσει νέες ποικιλίες κριθαριού προς όφελος της εθνικής έρευνας και τεχνογνωσίας. Στο εν λόγω Πρόγραμμα Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού συμμετείχαν, το 2013, 2.100 Έλληνες παραγωγοί μέσω 23 συνεταιρισμών και συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, αριθμός διπλάσιος από το 2012.
Από το 2010 ξεκίνησε τη δημιουργία Πειραματικών Αγρών για την ανάπτυξη νέων ποικιλιών βυνοποιήσιμου κριθαριού και σήμερα λειτουργούν πέντε Πειραματικοί Αγροί στη Νιγρίτα Σερρών, στη Νίκαια Λάρισας, στη Λιβαδειά, στην Πάτρα, καθώς και στα Σπάτα Αττικής υπό την αιγίδα του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
“Με κεντρικό μας μήνυμα τη φράση «Είμαστε Εδώ, Είμαστε Μαζί», θα συνεχίσουμε και το 2014 να στηρίζουμε τον τόπο μας και τις ομάδες κοινού που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη”, τονίζει ο κ. Μαυρικάκης, λέγοντας πως “την καινούργια χρονιά μέσα από στοχευμένα προγράμματα δίνουμε έμφαση στην καινοτομία, στις εξαγωγές, στη μεταφορά τεχνογνωσίας και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων προς νέους, επιχειρήσεις και παραγωγούς, ενώ είμαστε αισιόδοξοι ότι θα καλύψουμε ήδη από φέτος το 100% των αναγκών παραγωγής μας από ελληνικό κριθάρι.
Ενδεικτικό της έμφασης στην ανάπτυξη καινοτομιών είναι η απόφαση για δημιουργία το 2014 Κέντρου Καινοτομίας στις εγκαταστάσεις μας στην Αθήνα, καθώς επίσης και Μονάδας Μικροζυθοποιίας, όπου θα αναπτύσσονται νέες συνταγές και πρωτοποριακές τεχνικές ζυθοποίησης για καινοτόμα προϊόντα και συσκευασίες”.
“Με βάση τις παραπάνω προτεραιότητες, είμαστε αισιόδοξοι ότι και το 2014 θα συνεχίσουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας, εξασφαλίζοντας ακόμα μεγαλύτερο όφελος για όλους τους συμμέτοχους μας”, καταλήγει.
Vitex – Hermes, τα ζωηρότερα χρώματα της καθημερινότητας μας
Η δράση του ομίλου Γιαννίδη ξεκίνησε το 1932 με δραστηριοποίηση στο εμπόριο ασφαλτικών μεμβρανών για τη μόνωση κτιρίων. Λίγες δεκαετίες αργότερα επεκτάθηκε στην παραγωγή χρωμάτων και βερνικιών, με το brand name Vitex να κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην αγορά, αποτελώντας ένα πρωτοποριακό, για εκείνη την εποχή, πλαστικό χρώμα βαφής.
Στο πέρασμα των χρόνων, η εταιρία αναπτύχθηκε και είναι πλέον καταξιωμένη χρωματοβιομηχανία στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή και ταχύτερα αναπτυσσόμενη στο χώρο των Βαλκανίων, με το όνομα Vitex να είναι συνώνυμο του καλού ποιοτικού πλαστικού χρώματος για κάθε χρήση. Ακολουθώντας τις εξελίξεις και τη δραστηριοποίηση της εταιρίας στο εξωτερικό, ο διακριτικός τίτλος μετατράπηκε σε Vitex-Hermes, με το Vitex να αναφέρεται σε παραγωγή χρωμάτων και βερνικιών και ο Hermes σε παραγωγή ασφαλτοπάνων και ασφαλτικών μιγμάτων.
Σεβασμός στον καταναλωτή και στον πελάτη, ποιότητα, εντιμότητα, ομαδικότητα και ανταγωνιστικότητα είναι οι αξίες που διέπουν την εταιρία και την καθοδηγούν στην καινοτομία, στην ασφάλεια και στο περιβάλλον.
“Για τη Vitex το 2013 θα κλείσει με τους καλύτερους οιωνούς για τη νέα χρονιά που θα υποδεχτούμε σε λίγες ημέρες. Όχι μόνο ανταπεξήλθαμε σε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά, αλλά το 2013 για εμάς στη Vitex «χρωματίστηκε» με τα πιο ζωηρά μας χρώματα, αφού επιστρέψαμε ύστερα από 5 χρόνια πτωτικής πορείας, σε αυξητική τάση πωλήσεων. Κινήσεις που μας βοήθησαν να διαμορφώσουμε την θέση μας στην αγορά αποτέλεσαν η μερική μείωση του δανεισμού μας από τις τράπεζες καθώς και η διασφάλιση των πιστωτικών γραμμών από τους προμηθευτές μας” δήλωσε ο Αρμόδιος Στ. Γιαννίδης, εντεταλμένος αντιπρόεδρος της εταιρίας.
Και συνέχισε: “Επιπλέον, μειώσαμε τους στρατηγικούς προμηθευτές μας ενδυναμώνοντας την συνεργασία μόνο με εκείνους που μας προσέφεραν προστιθέμενη αξία και αξιοπιστία στις μεταξύ μας συναλλαγές. Πολύ σημαντικό κομμάτι επίσης των διορθωτικών κινήσεων, τις οποίες ολοκληρώσαμε το 2013, ήταν η αποεπένδυση από επιπλέον δραστηριότητες που «σπαταλούσαν τις δυνάμεις μας» και η επικέντρωση μας στην κύρια δραστηριότητα της εταιρείας μας, η οποία είναι το χρώμα. Το 2013 απέδωσε η εκκαθάριση του πελατολογίου μας που είχε γίνει τα προηγούμενα χρόνια, ενδυναμώνοντας παράλληλα τις σχέσεις μας με στρατηγικούς πελάτες. Παράλληλα, τοποθετήσαμε νέα προϊόντα στην αγορά και επεκταθήκαμε σε νέα σημεία πώλησης τόσο εντός συνόρων όσο και εκτός. Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι το γεγονός ότι επενδύσαμε στην περαιτέρω οργάνωση της διοικητικής μας ομάδας.”.
Η χρονιά, πέρα από τις αλλαγές και τις όποιες δυσκολίες αυτές συνεπάγονται, επιφύλαξε στην εταιρία και αρκετές διακρίσεις, με τον κ. Γιαννίδη να επισημαίνει: “Στις αρχές του έτους βραβευτήκαμε για το πρώτο κλιματικά ουδέτερο οικολογικό χρώμα στην ελληνική αγορά, το «Vitex Κλιματικά Ουδέτερο» ως το «Green Product of the year 2013». Λίγο αργότερα, στα μέσα της χρονιάς βραβευτήκαμε από το ΕΒΕΑ ως η κορυφαία εταιρία στην κατηγορία «Περιβάλλοντος & Πράσινης Ανάπτυξης», ενώ πρόσφατα τον Νοέμβριο, στα νεοσυσταθέντα βραβεία «Made in Greece» λάβαμε έπαινο στην κατηγορία «Βιομηχανική Αριστεία». Καταλήγοντας θα ήθελα να επισημάνω πως στα άμεσα σχέδια μας είναι η έντονη παρουσία στην αγορά των χρωμάτων, κυρίως μέσω των χρωματοπωλείων, καθώς και ο εμπλουτισμός της γκάμας μας με νέα καινοτόμα προϊόντα, έτσι ώστε και το 2014 να χρωματιστεί με τα ζωηρότερα χρώματα της Vitex”.
GAEA, η “μητέρα” των ελληνικών αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό
Η εταιρία Gaea ιδρύθηκε το 1995, ωστόσο έχει ρίζες πολύ βαθιές στο χρόνο. Παίρνοντας το όνομα της από τη Γαία, τη Μητέρα Γη, η οποία στην αρχαία ελληνική μυθολογία είναι το σύμβολο της γονιμότητας και της μεγαλοσύνης της φύσης, ευελπιστούσε να γνωρίσει και να προσφέρει στις διεθνείς αγορές τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα, τα οποία παρά την υψηλή τους ποιότητα και τη νοστιμιά τους, δεν είχαν βρει τη θέση τους εκτός συνόρων.
Ο αρχικός, εκείνος, στόχος επετεύχθη, ούσα πλέον συνώνυμο της ποιότητας, της παράδοσης, της αυθεντικότητας και των καινοτόμων ελληνικών σπεσιαλιτέ με εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα ΠΟΠ (Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης) και ΠΓΕ (Προστατευόμενης Γεωγραφικής Προέλευσης), ελιές, πατέ ελιάς, σάλτσες μαγειρικής, ξύδια και μια μεγάλη γκάμα βιολογικών προϊόντων.
Ασυμβίβαστες αξίες της Gaea ήταν και παραμένουν η πώληση φυσικών και βιολογικών προϊόντων κορυφαίας ποιότητας, η ικανοποίηση και απόλαυση για τους πελάτες της, η συνεχής υποστήριξη της ευημερίας αλλά και η εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού της, η φροντίδα της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, η δημιουργία ευημερίας μέσω των κερδών και της ανάπτυξης, η δημιουργία συνεργασιών με προοπτική, το κυνήγι της τελειότητας μέσα από την καινοτομία και η προώθηση της υγείας-ευεξίας των καταναλωτών μέσω της εκπαίδευσης στην υγιεινή διατροφή.
Αξιοσημείωτο είναι ότι τα ελαιόλαδα της Gaea δεν έχουν αρνητική επίπτωση στο περιβάλλον, καθιστώντας τα από το 2008 ως τα πρώτα κλιματικά ουδέτερα ελαιόλαδα παγκοσμίως.
“Το 2013 αποτέλεσε μια χρονιά-σταθμό για την Gaea. Παρά το δύσκολο διεθνές περιβάλλον επετύχαμε να ισχυροποιήσουμε την θέση μας στις αγορές τόσο του εξωτερικού όσο και της Ελλάδας και να διακριθούμε ως μια από τις κορυφαίες εταιρείες στον χώρο του ποιοτικού τροφίμου. Επιστέγασμα την εξαγωγικής μας αριστείας αποτέλεσε η ανακήρυξη μας ως η κορυφαία εξαγωγική εταιρεία της Ευρώπης στα EuropeanBusiness Awards 2013, διάκριση που προήλθε έπειτα από αξιολόγηση 15,000 εταιρειών. Παράλληλα η Gaea κέρδισε τα κορυφαία βραβεία ποιότητας διεθνώς για τα προϊόντα της και επιβεβαίωσε ότι η γκάμα των ελαιολάδων μας είναι η πλέον πολυβραβευμένη, ενώ οι πολυάριθμες βραβεύσεις μας για την εταιρική μας δράση και επικοινωνία κατέδειξαν την ισχυρή μας προσήλωση στην δημιουργία σχέσεων με τον καταναλωτή” δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Άρης Κεφαλογιάννης.
Και πρόσθεσε: “Μέσα στο 2013, πιστοί στις αρχές μας για καινοτομία λανσάραμε στην Ελληνική και στις διεθνές αγορές νέα προϊόντα, ειδικά στην κατηγορία του υγιεινού snack όπως μπάρες φρούτων, προσφέροντας νέες διατροφές επιλογές στον σύγχρονο καταναλωτή και προβάλλοντας την Ελληνική διατροφή ως την πλέον σύγχρονη επιλογή για μια υγιεινή ζωή.
Τέλος, θέλοντας να στηρίξουμε την ελληνική κοινωνία και την νεολαία μας που αντιμετωπίζει τεράστιες δυσκολίες, υλοποιούμε την πρωτοβουλία μας “Re Inspire Greece”, μέσω τις οποίας επιλέξαμε νέες επιχειρηματικές και καινοτόμες ιδέες στον χώρο του πρωτογενή τομέα, με σκοπό να τις χρηματοδοτήσουμε και να τους παράσχουμε όλα εκείνα τα εφόδια για να αποτελέσουν υγιή επιχειρηματικά κέντρα-απάντηση στις δυσκολίες που βιώνουμε” κατέληξε ο κ. Κεφαλογιάννης.
Κρι Κρι, οι Σέρρες “ταξιδεύουν” σε όλη την Ελλάδα και την Ευρώπη
Η ιστορία της βιομηχανίας γάλακτος Κρι Κρι ξεκίνησε το 1954, όταν ένας δαιμόνιος επιχειρηματίας, ο Γιώργος Τσινάβος άνοιξε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες, το οποίο παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Σήμερα, 60 χρόνια μετά, η Κρι Κρι αποτελεί μια δυναμική, υπερσύγχρονη γαλακτοβιομηχανία, που δραστηριοποιείται πανελλαδικά στα παγωτά και τα γιαούρτια, πραγματοποιώντας παράλληλα σημαντική εξαγωγική δραστηριότητα σε περισσότερες από 15 χώρες στη Δ. Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή.
Αποστολή της εταιρίας είναι να προσφέρει προϊόντα με πλούσια γεύση, υψηλή διατροφική αξία και ξεχωριστή ποιότητα, χρησιμοποιώντας εκλεκτές πρώτες ύλες σε αυστηρά ελεγχόμενες συνθήκες υγιεινής. Για το λόγο αυτό, συλλέγει καθημερινά 100% ελληνικό φρέσκο γάλα από το νομό Σερρών από πιστοποιημένα αγροκτήματα που διαθέτουν εγγύηση ασφάλειας ζωοτροφών, σωστές συνθήκες διαβίωσης των ζώων στους στάβλους και σωστές πρακτικές υγιεινής των χώρων σταβλισμού.
Στην πορεία της η Κρι Κρι, έχει κερδίσει διαχρονικά την εμπιστοσύνη των καταναλωτών αλλά και βραβεία, που επιβεβαιώνουν τα προαναφερόμενα. “Το 2013 η εταιρία μας είχε σημαντικές διακρίσεις οι οποίες ήταν μία επιβράβευση της ιδιαίτερα καλή της πορείας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις διεθνείς δραστηριότητες στους τομείς του γιαουρτιού και του παγωτού που δραστηριοποιούμαστε. Έτσι λοιπόν τον Απρίλιο του 2013 διακριθήκαμε από τον ΣΒΕΕ (Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος) με την κορυφαία διάκριση ‘Αριστεία Μεγάλη Επιχείρηση’. Τον Οκτώβριο ακολούθησε η βράβευσή μας από την ICAP ως μία από τις ΄True Leader’ εταιρίες της χρονιάς. Τέλος, τον Δεκέμβριο του 2013 η ΕΛΑΜ (Ελληνική Ακαδημία Marketing) μας επιβράβευσε με έπαινο για την κατηγορία ‘Βιομηχανική Αριστεία’ στα βραβεία MADE IN GREECE που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά” δήλωσε ο Δημήτρης Χατζηγιάννης, Marketing Director της εταιρίας.
Χαρακτηριστικό της αναπτυσσόμενης πορείας της Κρι Κρι είναι ότι το 2013 στον τομέα του γιαουρτιού οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 29,1%, όπως και η κερδοφορία. Τα λειτουργική κέρδη παρουσίασαν οριακή αύξηση 0,5%, τα κέρδη προ φόρων 11,1% και τα καθαρά κέρδη μετά τους φόρους 16,9%.
Στόχος της εταιρίας είναι η ενίσχυση των εξαγωγών στις χώρες της δυτικής Ευρώπης που δραστηριοποιείται καθώς και η είσοδος της σε μεγάλες αγορές, που δεν διαθέτει παρουσία. Πριν λίγο καιρό μάλιστα, μπήκε δυναμικά στην αγορά ελληνικού γιαουρτιού της Μ. Βρετανίας, της Γαλλίας και της Τσεχίας.
Κτήμα Βασιλάκη, το ελαιόλαδο της Κρήτης με αγάπη
Με περίπου ενάμιση αιώνα εμπειρίας στην παραγωγή ελαιολάδου, το “Κτήμα Βασιλάκη” δεν θα μπορούσε παρά να έχει εξελιχθεί σε μια σταθερή αξία. Η εταιρία ιδρύθηκε με την συγκεκριμένη επωνυμία το 2001, ωστόσο ο προπάππους της οικογένειας είχε φροντίσει από το 1865 να βάλει τα θεμέλια, δημιουργώντας μία από τις πρώτες φάμπρικες παραγωγής ελαιολάδου στο Μιράμπελλο του Λασιθίου Κρήτης.
Η φιλοσοφία της οικογένειας “να προσφέρουμε μόνο αυτά που εμείς καταναλώνουμε” κερδίζει συνεχώς νέους οπαδούς στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Σε αυτό συμβάλλουν και οι 3.500 παραγωγοί ελαιοκάρπου που συνεργάζονται με την εταιρία, με κοινό στόχο την ανώτερη ποιότητα, την εκλεκτή γεύση και τη διατηρησιμότητα των πολύτιμων θρεπτικών αξιών. Τα ελαιόλαδα, άλλωστε, της εταιρίας παράγονται και τυποποιούνται αποκλειστικά στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ελαιουργείου της.
Το “Κτήμα Βασιλάκη” προσφέρει μεγάλη σειρά εξαιρετικά παρθένων και βιολογικά εξαιρετικά παρθένων ελαιολάδων καθώς και παραδοσιακά τοπικά προϊόντα, όπως επιτραπέζιες ελιές και τσικουδιά. Μέσα στα σχέδια και τους στόχους του είναι η περισσότερη ενημέρωση των καταναλωτών για τα προϊόντα της εταιρίας σε σχέση με την ποιότητα και τα πλεονεκτήματα τους, συνεχής εκπαίδευση, επιμόρφωση και παρακίνηση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας, ασφάλειας τροφίμων και περιβάλλοντος, ακόμα περισσότερη βαρύτητα στην καθοδήγηση και ενημέρωση του παραγωγού που θα έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή εξαιρετικού προϊόντος και η ανάπτυξη αγορών σε περισσότερες χώρες του κόσμου, καθώς ήδη η εταιρία εξάγει σε 16 χώρες.
“Έχουν περάσει 148 έτη από τότε που ο προπάππους μας Μανόλης Βασιλάκης (Βασιλομανόλης) δημιούργησε (το 1865) μια από τις 1ες φάμπρικες παραγωγής ελαιολάδου στο Μιραμπέλλο. Η σχέση όλων των μελών της οικογένειάς μας με την ελαιοκαλλιέργεια, θα έλεγε κανείς ότι είναι σχέση αγάπης, σεβασμού και επιθυμητής εξάρτησης. Σήμερα, εξακολουθούμε να εστιάζουμε στο πεδίο εφαρμογών των Γαιών μας, έχοντας πλέον σαν εργαλείο ανάπτυξης, μια καθετοποιημένη μονάδα με δυναμική μέγιστης ωριαίας επεξεργασίας 12.000 κιλών ελαιόκαρπου, αποθηκευτικούς χώρους 1.500 τόνων, άρτια εξοπλισμένη γραμμή εμφιάλωσης” δήλωσε η Ειρήνη Βασιλάκη, Public Relation και Product Manager.
Και πρόσθεσε: “Τα 3 τελευταία έτη σχεδιάσαμε, εγκρίναμε, χρηματοδοτήσαμε και υλοποιήσαμε με επιτυχία, ένα σχέδιο εταιρικής ανάπτυξης βασισμένο στην ανάδειξη της πολύπλευρης συνεισφοράς της γεωργίας. Αναδεικνύουμε σταδιακά, όλο το εύρος της ιδιότητας ενός παραγωγού Τροφής. Πρόκειται για έναν επίπονο και δαπανηρό ρόλο, που δεν περιορίζεται στην παραγωγή αλλά επεκτείνεται στην υγεία του εδάφους, της βιοποικιλότητας, της τοπικής κοινωνίας, της πολιτιστικής κληρονομιάς και της ευρύτερης έννοιας της υπαίθρου. Στο κάλεσμά μας ανταποκρίθηκαν αισίως, 3.500 τοπικοί μικροί παραγωγοί – συνεργάτες της κατάφυτης κοιλάδας του Μιραμπέλλου. Όλοι μαζί ωθούμε, προτρέπουμε, παροτρύνουμε και επισπεύδουμε προς την ίδια κατεύθυνση. Η επιβράβευση φαίνεται από τους καταναλωτές των προϊόντων μας σε όλο το κόσμο”.
Η προσπάθεια της εταιρίας επιβραβεύτηκε τον Ιούλιο στο μεσογειακό διαγωνισμό ποιότητας ελαιολάδου Terra Olivo με το βραβείο Prestige Gold ενώ τον Μάιο είχε προηγηθεί το βραβείο Ποιότητας από το περιοδικό Γαστρονόμος της Καθημερινής, που αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς των ελληνικών γαστρονομικών δρώμενων. “Ακόμη μια πρόσφατη διάκριση,το Βραβείο Αγροτικής Αριστείας στα Made in Greece Awards 2013 δίνει σε όλους μας δύναμη και αποφασιστικότητα για να συνεχίσουμε στον δρόμο της ανάδειξης των άυλων αξιών της υπαίθρου” σημειώνει η κ. Βασιλάκη.
Chillbox, το ελληνικό παγωμένο γιαούρτι κατακτά τον κόσμο
H Chillbox Α.Ε. ξεκίνησε το 2011 με όραμα να δημιουργήσει εξαιρετικής ποιότητας ελληνικό Frozen Yogurt και το 2013 είδε το δίκτυό της να εξαπλώνεται σε όλη την Ελλάδα και σε 8 ευρωπαϊκές χώρες.
Με ένα εξαιρετικά ποιοτικό προϊόν, ένα ξεχωριστό concept και μια συνολική πρόταση υγιεινής επιλογής με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά απόλαυσης, η Chillbox συνάντησε τις ανάγκες του μοντέρνου καταναλωτή. Με κύριο προϊόν το frozen yogurt, που συνοδεύεται από μία πλούσια ποικιλία γαρνιρισμάτων, και με παγωτό, καφέ και ροφήματα υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας, τα χαρακτηριστικά κουτάκια chillbox πρωταγωνιστούν στο timeline των social media. Σύμφωνα με τα όσα μας λέει η κα Χρυσούλα Δημητρίου, Marketing Director της Chillbox, όλα αυτά “αποτέλεσαν τα βασικά χαρακτηριστικά επέκτασης του brand εκτός ελληνικών συνόρων, σε μία αγορά δεκάδων εκατομμυρίων καταναλωτών”.
Μετρώντας ήδη 56 σημεία πωλήσεων στην Ελλάδα, τελευταίος σταθμός εξωστρέφειας της εταιρείας είναι το καινούργιο εμπορικό κέντρο Aéroville στο Παρίσι. Η θερμή υποδοχή των Γάλλων που κατέτεξαν το κατάστημα 1ο μεταξύ των 200 του εμπορικού κέντρου, σε επίπεδο ποιότητας προϊόντων και εξυπηρέτησης, επιβεβαιώνουν την θετική αποδοχή που έχουν επιφυλάξει οι καταναλωτές και σε Βέλγιο, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βουλγαρία, Ολλανδία, Κύπρο και ΠΓΔΜ.
Το 2014 η επέκταση στο εξωτερικό θα συνεχιστεί για την Chillbox, καθώς συμφωνίες έχουν κλειστεί για τις αγορές της Ρωσίας, της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ουγγαρίας, της Τουρκίας και του Κατάρ.
MISKO, κάνοντας όλο τον κόσμο μακαρονάδες
Η MISKO, είναι η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα, με μακρόχρονη ιστορία και αδιαμφισβήτητη ποιότητα. Η διαφήμιση με τον καλόγερο Ακάκιο είναι ίσως η πιο επιτυχημένη διαφήμιση στην ιστορία των Ελληνικών ζυμαρικών, με το χαρακτηριστικό σλόγκαν “ΑΚΑΚΙΕ, μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι MISKO!”
Η εταιρεία αν και έχει εξαγοραστεί από την Barilla, επιμένει ελληνικά καθώς όλες οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιεί, και όλα τα υλικά συσκευασίας έρχονται αποκλειστικά από την εγχώρια αγορά. Η παραγωγή των προϊόντων MISKO γίνεται στην Ελλάδα τόσο στην υπερσύγχρονη εγκατάσταση στη Θήβα όσο και στο Βόλο, όπου υπάρχει ο μύλος άλεσης σιταριού. Η παραγωγή των ζυμαρικών MISKO αποτελεί ενεργό πυλώνα στήριξης της εθνικής οικονομίας και κοινωνίας επί 87 σχεδόν συναπτά χρόνια.
“Η MISKO μπορεί να περηφανεύεται ότι είναι η κυρίαρχος της χρονιάς, παραμένοντας πρώτη σε προτίμηση στις καρδιές και το τραπέζι των καταναλωτών, γεγονός που αποτυπώνεται τόσο στα μερίδιά της όσο και στις βραβεύσεις της”, σημειώνει στο NEWS 247 ο διευθυντής μάρκετινγκ της MISKO Θάνος Αθανασόπουλος.
Φέτος, για άλλη μια χρονιά, η MISKO κατέκτησε την πρώτη θέση στην εγχώρια αγορά ζυμαρικών με το μερίδιό της, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, να φτάνει το 30% απέχοντας σταθερά κατά μέσο όρο τουλάχιστον 10 μονάδες από τη δεύτερη επώνυμη μάρκα. Αλλά η MISKO πάει καλά και εκτός Ελλάδος με εξαγωγές όπου υπάρχει ελληνισμός. Μάλιστα, η MISKO συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα των προϊόντων της για να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Πρωτοπορώντας ακόμα μια φορά, ήδη παράγει μακαρόνια – και μακριά και κοντά- ολικής αλέσεως.
“Η εταιρία μας συνεχίζει την καλή πορεία της και πιστεύω ότι αυτό οφείλεται κυρίως στον σεβασμό που δείχνουμε για τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών, τον οποίο μας ανταποδίδουν. Ο κόσμος βλέπει και αναγνωρίζει ότι κάθε χρόνο αγοράζουμε περίπου 60.000 τόνους σιταριού από 5.200 Έλληνες αγρότες, ότι στηρίζουμε σταθερά Κοινωνικά Παντοπωλεία και συσσίτια ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα, ότι κρατάμε τις τιμές μας προσιτές διατηρώντας την ποιότητά μας άριστη. Και όλα αυτά τα κάνουμε γιατί τα θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας”, αναφέρει ο κ. Αθανασόπουλος.
“Το 2013 η MISKO αναδείχθηκε για 7η χρονιά 1η στην κατηγορία των ζυμαρικών στα βραβεία Famous Brands, που μελετούν την δύναμη της φήμης και την αξιοπιστία της μάρκας. Πιο συγκεκριμένα, με το συντριπτικό ποσοστό του 86% οι ερωτώμενοι επέλεξαν αυθόρμητα και πηγαία την μάρκα μας, ως εκείνη με τη μεγαλύτερη και καλύτερη φήμη. Πρόκειται για μία διάκριση για την οποία αισθανόμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς δείχνει τη διαχρονικότητα της σχέσης εμπιστοσύνης των ελληνικών νοικοκυριών με τη MISKO εδώ και 86 χρόνια”, συμπληρώνει. Παράλληλα, η εταιρεία τιμήθηκε με έπαινο στην πρώτη διοργάνωση των βραβείων MADE IN GREECE 2013 στην κατηγορία “ΕΠΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ”.
“Παραμένοντας πιστοί στην φιλοσοφία μας για ακεραιότητα και ηθική συμπεριφορά, είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι στις δεσμεύσεις μας να δημιουργούμε προϊόντα σωστής διατροφής. Έτσι θα προχωρήσουμε και το 2014, ευχόμενοι να είναι μία καλή χρονιά για όλους”, καταλήγει.