Η πρόσφατη επιστημονική μελέτη που έγινε στο ερώτημα αν τελικά οι γυναίκες προτιμούν το σεξ η τα ψώνια παρουσιάζει ως αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι τελικά οι γυναίκες προτιμούν τα ψώνια και όχι το το σεξ.
Την έρευνα έκανε το πανεπιστήμιο Westminister και απέδειξε ότι η έννοια της αγοράς, από αυτοκίνητο μέχρι λαχανικά στο σουπερμάρκετ, προκαλεί στο γυναικείο φύλο τον ίδιο ερεθισμό και σεξουαλική διέγερση σαν να βρίσκονταν στο κρεβάτι με τον καλύτερο εραστή του κόσμου.
Οι ψυχολόγοι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η γυναίκα μαγνητίζεται σε δευτερόλεπτα από μια εκρηκτική παρουσία, όπως για παράδειγμα ένα ζευγάρι παπούτσια ακριβώς όπως όταν κάνουν με έναν άνθρωπο που θέλουν να κάνουν σεξ.
briefingnews