Έναν υγιεινό περίπατο στην πίστα του Ώστιν έκανε ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν ΦέτελΗ εξέλιξη του αγώνα δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική τουλάχιστον όσον αφορά
στη μάχη του βάθρου. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να διατηρεί την 1η θέση, το Γκροζάν να στρίβει πίσω του και το Γουέμπερ να προβληματίζεται λίγους γύρους προτού περάσει το Χάμιλτον. Αφού τα κατάφερε οι τρεις πρώτοι έμειναν έτσι μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.
Πίσω τους δόθηκε μάχη για την 4η θέση ανάμεσα στους Χάμιλτον, Αλόνσο και Χούλκενμπεργκ που τερμάτισαν τελικά μ’ αυτή τη σειρά. Ο Ισπανός στον τελευταίο γύρο χρειάστηκε να δώσει τον καλύτερο εαυτό του για να κρατηθεί στην 5η θέση. Ο Χούλκενμπεργκ τον πέρασε στην αρχή του γύρου στην 1η στροφή, ο Αλόνσο τον ξαναπέρασε αμέσως και κρατήθηκε μπροστά με νύχια και με δόντια στα 5 χιλιόμετρα του τελευταίου γύρου.
O Βάλτερι Μπότας κατάφερε να πάρει τους πρώτους βαθμούς της καριέρας του για λογαριασμό της Williams. Συγκλονιστική και η προσπάθεια του Μπάτον, να περάσει τις Τοro Rosso για να δώσει το βαθμό της δέκατης θέσης στη McLaren.
Μιλώντας μετά το τέλος του αγώνα ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκαθάρισε ότι κάθε άλλο παρά βαριέται: “Δεν βαριέμαι καθόλου όταν δεν έχω πίεση στον αγώνα, έχω πολλά να κάνω όπως να ελέγχω τις διαφορές και να διατηρώ το ρυθμό στο ίδιο επίπεδο με τους αντιπάλους μου. Όταν πλησιάζουν δεν είναι ωραίο συναίσθημα καθώς θέλεις συνέχεια τη διαφορά να μεγαλώνει. Ήταν σαφές πως αυτό το Σαββατοκύριακο είχαμε ένα πολύ καλό πακέτο ειδικά σε ρυθμό αγώνα. Μπορεί χτες να κάναμε κάποιο συμβιβασμό στο στήσιμο του μονοθεσίου αλλά αυτό μας βοήθησε σήμερα είχαμε καλύτερη ισορροπία. Το ρεκόρ που πέτυχα με κάνει περήφανο. Είναι πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς σημαίνει. Κάποτε στο μέλλον οι άνθρωποι θα μιλούν για τα επιτεύγματά μας. Κάθε Σαββατοκύριακο είναι μια πρόκληση και είναι εντυπωσιακό ότι έχουμε πετύχει τέτοιο σερί”.
Επόμενος και τελευταίος αγώνας το GP της Βραζιλίας την ερχόμενη Κυριακή 24/11.
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1’39;17.148 |
2. Grosjean Lotus-Renault + 6.2 |
3. Webber Red Bull-Renault + 8.3 |
4. Hamilton Mercedes + 27.3 |
5. Alonso Ferrari + 29.5 |
6. Hulkenberg Sauber-Ferrari + 30.4 |
7. Perez McLaren-Mercedes + 46.6 |
8. Bottas Williams-Renault + 54.5 |
9. Rosberg Mercedes + 59.1 |
10. Button McLaren-Mercedes + 1:17.2 |
11. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:21.0 |
12. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1:24.5 |
13. Massa Ferrari + 1:26.9 |
14. Gutierrez Sauber-Ferrari + 1:31.7 |
15. Kovalainen Lotus-Renault + 1:35.0 |
16. Di Resta Force India-Mercedes + 1:36.8 |
17. Maldonado Williams-Renault + 1 γύρο |
18. Bianchi Marussia-Cosworth + 1 γύρο |
19. van der Garde Caterham-Renault + 1 γύρο |
20. Pic Caterham-Renault + 1 γύρο |
21. Chilton Marussia-Cosworth + 1 γύρο |
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:39.856 |
Εγκατέλειψαν: |
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Sutil Force India-Mercedes 1 |
Βαθμολογία: |
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 372 1. Red Bull-Renault 553 |
2. Alonso 227 2. Mercedes 348 |
3. Hamilton 187 3. Ferrari 333 |
4. Raikkonen 183 4. Lotus-Renault 315 |
5. Webber 171 5. McLaren-Mercedes 102 |
6. Rosberg 161 6. Force India-Mercedes 77 |
7. Grosjean 132 7. Sauber-Ferrari 53 |
8. Massa 106 8. Toro Rosso-Ferrari 32 |
9. Button 61 9. Williams-Renault 5 |
10. Di Resta 48 |
11. Hulkenberg 47 |
12. Perez 41 |
13. Sutil 29 |
14. Ricciardo 19 |
15. Vergne 13 |
16. Gutierrez 6 |
17. Bottas 4 |
18. Maldonado 1 |