Ερευνα των Small Luxury Hotels of the World ™ για τις συνήθειες τους«Καταναλωτές της πολυτέλειας» οι Ρώσοι

«Καταναλωτές της πολυτέλειας» αναδεικνύονται οι Ρώσοι στην έρευνα που διεξήγαγαν τα Small Luxury Hotels of the World ™ (SLΗ), για τις τάσεις που διαμορφώνονται στην πολυτέλεια κατά την τελευταία πενταετία.

Η κατανάλωση προϊόντων πολυτελείας παρουσιάζει σημαντική αύξηση στον τομέα του ταξιδιού (62%), της τεχνολογίας (62%), καθώς και του φαγητού, του ποτού (60%) και των πολυτελών προϊόντων υγείας και ομορφιάς (51%), σύμφωνα με την έρευνα των SLΗ, το χαρτοφυλάκιο των οποίων περιλαμβάνει πάνω από 520 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 70 χώρες. Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2013, με στόχο τον εντοπισμό των συνηθειών πολυτέλειας και την καταγραφή των επιθυμιών των πελατών τους, συμμετείχαν πάνω από 800 επισκέπτες από το δίκτυο των ξενοδοχείων SLH ανά τον κόσμο.

Οι Ρώσοι παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση στην κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας, με ποσοστά 90% στους τομείς του ταξιδιού, του φαγητού και του ποτού και 80% στον τομέα της τεχνολογίας. Στους ερωτηθέντες από τις αναδυόμενες αγορές (BRIC) διαπιστώνεται αύξηση της κατανάλωσης στα προϊόντα υγείας και ομορφιάς (64% Λατινική Αμερική, 64% Κίνα και 86% Ρωσία).

Οι διακοπές πολυτελείας ήταν η πιο δημοφιλής απάντηση στην επιλογή ενός μόνο είδους πολυτελείας, με ποσοστό 42%, ενώ ακολουθεί το «μια αξέχαστη εμπειρία» (40%). Εξαίρεση αποτελεί ο Καναδάς, όπου με ποσοστό 58% η επιλογή ήταν «ένα πολυτελές αυτοκίνητο». Από την άποψη των αγαπημένων προορισμών πολυτελών διακοπών, οι Μαλδίβες καταλαμβάνουν την πρώτη θέση (13%), ακολουθούμενες από ιταλικούς και γαλλικούς προορισμούς (12% και 11%, αντίστοιχα). Οι ΗΠΑ και ο Καναδάς αποτέλεσαν δε, τις μοναδικές αγορές – πηγές της έρευνας, στις οποίες οι Μαλδίβες δεν συμπεριλαμβάνονται στους τρεις κορυφαίους πολυτελείς προορισμούς πολυτελείας, με τις προτιμήσεις να στρέφονται σε ευρωπαϊκούς προορισμούς, ιδιαίτερα στη Γαλλία (22% και 23% αντίστοιχα για τις ΗΠΑ και τον Καναδά).

Στα πιο σημαντικά στοιχεία των διακοπών πολυτελείας, την κορυφαία θέση έχουν οι πέντε αστέρων παροχές και οι αυθεντικές εμπειρίες (28% και 26%). Ωστόσο στα δύο αυτά στοιχεία δίνεται λιγότερη έμφαση από τον Καναδά και τη Λατινική Αμερική (ποσοστά 39% και 36% αντίστοιχα), ενώ οι Βρετανοί επέλεξαν τις πέντε αστέρων παροχές έναντι οποιουδήποτε άλλου στοιχείου. Για τους Γερμανούς, σημαντικότερος παράγοντας στην επιλογή ενός πολυτελούς ξενοδοχείου είναι το «ένα σπίτι μακριά από το σπίτι μας» (30%), κάτι που ισχύει και για τους Κινέζους (27%) και τους Λατινοαμερικανούς (22%). Βρετανοί και Αμερικανοί δίνουν μικρή έμφαση στην ανάγκη αυτή (10% και 11% αντίστοιχα), στοιχείο που ενδεχομένως δηλώνει ότι είναι πιο δεκτικοί στο να απαρνηθούν την καθημερινότητά τους όταν ταξιδεύουν. Το προσωπικό service αναδεικνύεται επίσης σημαντικό, ιδιαίτερα για τους Αυστραλούς και τους Αμερικανούς, με ποσοστά 26% και 24% αντίστοιχα (έναντι 17% που είναι ο μέσος όρος).

«Πράσινα» ξενοδοχεία και spa
Για τους περισσότερους οι διακοπές πολυτελείας απεικονίζονται σε ένα απομονωμένο παραθαλάσσιο resort, με ποσοστό 43%. Ωστόσο, οι παραλίες προσελκύουν λιγότερο τους Λατινοαμερικάνους, οι περισσότεροι από τους οποίους προτιμούν «ένα state of the art ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης» (36% σε αντίθεση με το μέσο όρο του 16%). Οι ερωτηθέντες από ΗΠΑ επιλέγουν τα eco καταλύματα, καθώς σχεδόν το ένα τρίτο (30%) τα κατατάσσει ως πρώτη επιλογή (σε σύγκριση με το μέσο όρο του 14%). Αντίστοιχα, Γάλλοι, Γερμανοί και Αγγλοι έδειξαν αδυναμία στα εξοχικά αρχοντικά, ενώ Κινέζοι και Ρώσοι παρουσίασαν μεγαλύτερη από το μέσο όρο προτίμηση στα Spa & Wellness Resort.

Πάνω από 2.400 ευρώ για ένα σαββατοκύριακο
Σε ό,τι αφορά τις δαπάνες στα ταξίδια πολυτελείας, το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν θα είναι διατεθειμένο να δαπανήσει περισσότερα από 2.000 στερλίνες (2.400 ευρώ περίπου) για ένα πολυτελές σαββατοκύριακο. To 55% των Κινέζων επέλεξαν να δαπανήσουν αντίστοιχα λιγότερες από 1.000 στερλίνες (1.200 ευρώ περίπου), ενώ στον αντίποδα, σχεδόν το ένα τρίτο (30%) των ερωτηθέντων Ρώσων δήλωσαν ότι θα ήταν πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα από 2.000 στερλίνες (2.400 ευρώ περίπου) για ένα πολυτελές διήμερο. Οι Γάλλοι από την άλλη έδειξαν τη μεγαλύτερη προθυμία να ξοδέψουν ένα μεγάλο ποσό για μια γευστική εμπειρία για δύο με το 63% από αυτούς να δηλώνουν ότι προτίθενται να δαπανήσουν περισσότερο από 200 ευρώ (σε σύγκριση με το μέσο όρο του 43%).

Πουτέτση Χριστίνα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.