Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον poleman, Λιούις Χάμιλτον να διατηρεί την πρωτοπορία αλλά όχι για πολύ. Μετά την Eau Rouge ο Φέτελ κόλλησε πίσω από τη Mercedes και πέρασε εύκολα στα φρένα για τη Λε Κομπ. Από κει και πέρα ο Γερμανός ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα μέχρι το φινάλε. Σε καμία περίπτωση δεν πιέστηκε ή δεν κινδύνεψε από κάποιον.
Πιο πίσω δόθηκε μάχη για το βάθρο ανάμεσα στους Αλόνσο και Χάμιλτον.

Ο Ισπανός που εκκινούσε από την 9η θέση επέλεξε την πιο κλειστή γραμμή

στην πρώτη στροφή (La Source) και αυτό του βγήκε. Ο Αλόνσο έστριψε 5ος στη Λε Κομπ και από κει και πέρα ήταν σαφές πως είχε το ρυθμό να περάσει τις Mercedes αλλά και το Μπάτον. Όπερ και εγένετο έτσι ο Ισπανός βρέθηκε 2ος μετά το 1ο πιτ στοπ και παρέμεινε εκεί μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.


Ο Αλόνσο στο φινάλε ήταν κακόκεφος παρά το αποτέλεσμα πιθανόν
γιατί είδε πως δεν είχε τη δυνατότητα να κυνηγήσει τη Red Bull. Ο Ισπανός μετά το 2ο πιτ στοπ είδε τη διαφορά του από το Φέτελ να έχει μειωθεί στα 5.7 sec όμως παρά την προσπάθειά του αυτή αμέσως άνοιξε στα 9sec όταν ο Φέτελ πάτησε το γκάζι. Το μήνυμα ήταν ξεκάρο η Ferrari βελτιώθηκε μεν αλλά δεν είναι σε θέση να χτυπήσει στα ίσα την Red Bull. Αυτό είναι φυσικά κομβικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και τη μάχη του τίτλου, φυσικά ο Ισπανός είναι σε θέση να το γνωρίζει αυτό καλύτερα από τον καθένα.

Οι Mercedes δεν είχαν την ταχύτητα των προηγούμενων αγώνων αλλά κατάφεραν να περιορίσουν τις απώλειες τερματίζοντας στην 3η και 4η θέση αντίστοιχα. Ο Μπάτον έφερε τη McLaren στην 6η θέση πίσω από την άλλη Red Bull του Γουέμπερ ενώ η εκγατάλειψη του Ράικονεν από πρόβλημα στα φρένα κόστισε στον Φινλανδό πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος.

Ο Iceman μετρούσε 27 τερματισμούς στη βαθμολογούμενη 10αδα έχοντας δημιουργήσει ρεκόρ αλλά το έσπασε με τη σημερινή του εγκατάλειψη. Για τη Lotus που είναι πλέον σαφές ότι δεν μπορεί να κρατηθεί στη μάχη του πρωταθλήματος καθότι δεν έχει τα λεφτά για να συνεχίσει να εξελλίσει το μονοθέσιο της παράλληλα μ’ αυτό του 2014 τα πράγματα είναι δύσκολα. Την τιμή της ομάδας διέσωσε ο Ρομέν Γκροζάν που τερμάτισε τελικά 8ος πίσω από το Φελίπε Μάσα.



Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Σούτιλ και Ρικιάρντο.
Ο Γουέμπερ σε δηλώσεις του πριν την εκκίνηση του αγώνα έλεγε πως η απόφαση για το ποιος θα τον αντικαταστήσει στη Red Bull είναι ειλημμένη φωτογραφίζοντας το συμπατριώτη του Ντανιέλ Ρικιάρντο που βαθμολογήθηκε παρότι εκκινούσε 19ος.

Επόμενος αγώνας εντός έδρας για την Toro Rosso και τη Ferrari το Ιταλικό GP από το ναό της ταχύτητας τη θρυλική πίστα της Μόντσα.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:

Θέση Πιλότος Ομάδα

1. Vettel Red Bull-Renault

2. Alonso Ferrari

3. Hamilton Mercedes

4. Rosberg Mercedes

5. Webber Red Bull-Renault

6. Button McLaren-Mercedes

7. Massa Ferrari

8. Grosjean Lotus-Renault

9. Sutil Force India-Mercedes

10. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari

11. Perez McLaren-Mercedes

12. Vergne Toro Rosso-Ferrari

13. Hulkenberg Sauber-Ferrari

14. Gutierrez Sauber-Ferrari

15. Bottas Williams-Renault

16. van der Garde Caterham-Renault

17. Maldonado Williams-Renault

18. Bianchi Marussia-Cosworth

19. Chilton Marussia-Cosworth

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:50.756

Εγκατέλειψαν:

Οδηγός Ομάδα

Di Resta Force India-Mercedes

Raikkonen Lotus-Renault

Pic Caterham-Renault

Βαθμολογία, 11ος γύρος:

Πιλότοι: Κατασκευαστές:

1. Vettel 197 1. Red Bull-Renault 312

2. Alonso 151 2. Mercedes 235

3. Hamilton 139 3. Ferrari 218

4. Raikkonen 134 4. Lotus-Renault 187

5. Webber 115 5. McLaren-Mercedes 65

6. Rosberg 96 6. Force India-Mercedes 61

7. Massa 67 7. Toro Rosso-Ferrari 25

8. Grosjean 53 8. Sauber-Ferrari 7

9. Button 47 9. Williams-Renault 1

10. Di Resta 36

11. Sutil 25

12. Perez 18

13. Vergne 13

14. Ricciardo 12

15. Hulkenberg 7

16. Maldonado

1


Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.