Με κοινό-στόχο τους νέους
Σε μια απόφαση που μοιάζει αδιανόητη για μια χώρα με παγκόσμια φήμη στην υψηλή κουζίνα και τις λεπτές γεύσεις, γάλλος οινοπαραγωγός παρασκευάζει κρασί με γεύση κόκα κόλα.
Την ιδέα εισήγαγε η εταιρεία Hausmann Famille, που έριξε στην αγορά το Rouge Sucette, το «κόκκινο γλειφιτζούρι», κόκκινο κρασί με γεύση κόλα.
Η ιδέα φαίνεται να απευθύνεται στο κοινό που έχει γυρίσει την πλάτη του στο κρασί. Από τη δεκαετία του ’80 όσοι γάλλοι πίνουν καθημερινά κρασί μειώθηκαν κατά τα δύο τρία (μόλις 17% στις μέρες μας) και όσοι δεν πίνουν ποτέ είναι πλέον διπλάσιοι από παλιά (φτάνουν το 38%).
Οι νέοι δείχνουν και αυτοί να μην προτιμούν τα κρασία.
Αρκεί αυτό το φτηνό κρασί με γεύση κόλας να προσελκύσει τους νέους και να τους στρέψει στα πιο ακριβά κρασιά με εκλεπτυσμένες γεύσεις; Αυτό είναι άγνωστο για την ώρα.
Με τιμή γύρω στα τρία ευρώ το «κόκκινο γλειφιτζούρι» θα πωλείται στα μεγάλα σουπερμάρκετ. Ανταγωνιστές μάλλον θα έχει άλλα κρασιά με γεύση, όπως γκρέιπφρουτ και φρούτα του πάθους, η αγορά όμως των κρασιών αυτού του τύπου όλο και μεγαλώνει.
ΔΟΛ