Στη σιδηροδρομική τραγωδία σκοτώθηκαν τουλάχιστον έξι άνθρωποι και τραυματίστηκαν 30
Σωστικά συνεργεία συνεχίζουν τις έρευνες στο Μπρετινί-σιρ-Ορζ, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία, για ανεύρεση παγιδευμένων κάτω από τα συντρίμμια.
Τουλάχιστον έξι άτομα σκοτώθηκαν και άλλα 30 τραυματίστηκαν όταν ταχεία επιβατική αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε.
Σύμφωνα με το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, οι επιχειρήσεις των σωστικών συνεργείων βρίσκονταν σε εξέλιξη τις πρώτες πρωινές ώρες.
Έξι βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας του εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Λιμόζ εκτροχιάστηκαν το απόγευμα της Παρασκευής.
Όπως αναφέρει το Γερμανικό Πρακτορείο Ειδήσεων, αυτή η τραγωδία αποτελεί το χειρότερο σιδηροδρομικό ατύχημα στη Γαλλία από το 1988, όταν 56 άτομα έχασαν τη ζωή τους στο σταθμό Γκαρ ντε Λυόν στο Παρίσι.
Ο γάλλος πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ έσπευσε στον τόπο του δυστυχήματος. Ανακοίνωσε ότι θα διεξαχθούν τρεις ξεχωριστές έρευνες, μία από τις αστυνομικές αρχές, μία από το υπουργείο Μεταφορών και μία ακόμα από την εθνική αρχή σιδηροδρόμων, SNCF.
«Έχω πάρει πολλές φορές στη ζωή μου το δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας από το Παρίσι στη Λιμόζ. Πρέπει να μάθουμε όλη την αλήθεια» είπε.
Ανακοίνωσε τέλος, ότι όλοι οι τραυματίες που βρίσκονταν σε κρίσιμη κατάσταση μεταφέρθηκαν εσπευσμένα σε νοσοκομεία.
Σύμφωνα με το πρωθυπουργό της Γαλλίας, Ζαν Μαρκ Ερό, οκτώ άτομα νοσηλεύονται σε σοβαρή κατάσταση.
Ο επικεφαλής της SNCF, Γκιγιόμ Πεπί, δήλωσε ότι τα αίτια του δυστυχήματος παραμένουν ακόμα άγνωστα.
Το τρένο ταξίδευε με 137 χιλιόμετρα την ώρα, κάτω από το όριο ταχύτητας, όταν εκτροχιάστηκε περίπου 200 μέτρα από το σταθμό στην πόλη Μπρετινί-σιρ-Ορζ, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Γαλλίας, Φρεντερίκ Κουβιλιέ.
Έργα συντήρησης που διεξάγονταν σε μία άλλη πλατφόρμα στο σταθμό ίσως να προκάλεσαν τον εκτροχιασμό της αμαξοστοιχίας, δήλωσε και πρόσθεσε ότι οι ενέργειες του πληρώματος της αμαξοστοιχίας απέτρεψαν τη σύγκρουση με ένα άλλο τρένο.
ΔΟΛ