Ο Fernando Alonso πήρε μια σπουδαία νίκη στη Βαρκελώνη με τη Ferrari να κάνει

Ο Fernando Alonso έκανε επίδειξη δύναμης μέσα στην πατρίδα του, παίρνοντας μια μεγάλη νίκη στο Grand Prix Ισπανίας. Ο οδηγός της Ferrari εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τον εξαιρετικό αγωνιστικό ρυθμό της F138 και κάνοντας αλάνθαστο αγώνα έφτασε σε μια νίκη που τον ξαναβάζει για τα καλά στη μάχη του πρωταθλήματος. Ο Kimi Raikkonen εκμεταλλεύτηκε επίσης τις δυνατότητες της Lotus και με ένα pit stop λιγότερο πήρε μια πολύτιμη 2η θέση. Ο Felipe Massa ολοκλήρωσε τον πολύ καλό αγώνα της Ferrari, ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου παρότι εκκίνησε από την 9η θέση. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Mark Webber, Nico Rosberg, Paul di Resta, Jenson Button, Sergio Perez και Daniel Ricciardo.

Τα μονοθέσια πήραν τις θέσεις τους στην εκκίνηση με τον ήλιο να λάμπει πάνω από το Circuit de Catalunya σε μια ημέρα ιδανική για Formula 1. Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο poleman Nico Rosberg ξεκίνησε καλά και δεν έχασε την πρωτοπορία, ενώ πίσω του βρέθηκε αμέσως ο Sebastian Vettel, ο οποίος πέρασε τον Lewis Hamilton. Πολύ καλή εκκίνηση έκανε ο Fernando Alonso, ο οποίος στον πρώτο γύρο με ιδιαίτερα εντυπωσιακό τρόπο και από την εξωτερική πέρασε τους Kimi Raikkonen και Lewis Hamilton για να φτάσει στην 3η θέση. Επίσης πολύ καλή εκκίνηση έκανε και η άλλη Ferrari με τον Felipe Massa, ο οποίος βρέθηκε στην 6η θέση, ακυρώνοντας ουσιαστικά το μειονέκτημα της ποινής που δέχτηκε το Σάββατο.

Αντίθετα, άλλη μία άσχημη εκκίνηση πρόσθεσε στο ενεργητικό του ο Mark Webber, ο οποίος έπεσε πολύ πίσω. Ο Αυστραλός ήταν κι εκείνος που άνοιξε το χορό των pit stop, μπαίνοντας στον 7ο γύρο για να αλλάξει τη μεσαία γόμα με τη σκληρή. Στο ίδιο σημείο ο Kimi Raikkonen κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton ενώ ένα γύρο αργότερα μπήκε στα pit ο Felipe Massa για να κάνει ακριβώς το ίδιο.

Στους επόμενους γύρους ακολούθησε φρενίτιδα στα pit καθώς εκτός από τους οδηγούς που έμπαιναν για να αλλάξουν ελαστικά ήρθε και ο Romain Grosjean με σπασμένη την πίσω αριστερά ανάρτηση στο μονοθέσιο της Lotus για να εγκαταλείψει πρόωρα τον αγώνα. Η ολοκλήρωση του πρώτου γύρου των pit stop κράτησε τον Nico Rosberg στην πρώτη θέση, ωστόσο κερδισμένος ήταν ο Alonso, o οποίος βρέθηκε κολλημένος πίσω από τον Γερμανό της Mercedes και μπροστά από τον Vettel. Επίσης κερδισμένος ο Felipe Massa, ο οποίος βρέθηκε μπροστά από τον Kimi Raikkonen.

Οι επόμενοι γύροι μετά το πρώτο pit stop ήταν εκείνοι που ψαλίδισαν την ελπίδα της Mercedes για κάτι καλό σε αυτόν τον αγώνα. Ο Rosberg δεν μπορούσε να κινηθεί στο ρυθμό των υπολοίπων και τον προσπέρασαν διαδοχικά οι Alonso, Vettel, Massa και Raikkonen για τον ρίξουν στην 5η θέση μπροστά από τον Webber. Όσο για τον Hamilton, είχε πέσει στη 10η θέση.

Ο Fernando Alonso με καθαρή πίστα μπροστά του ανέβασε ρυθμό και άρχισε να απομακρύνεται από τον Vetttel, ο οποίος είχε να ανησυχεί και για τον πολύ γρήγορο Felipe Massa που δεν τον άφηνε να απομακρυνθεί. Ο Raikkonen ακολουθούσε διαφορετική στρατηγική καθώς σε εκείνο το σημείο είχε τη μεσαία γόμα σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που είχαν τη σκληρή και με τη σειρά του πλησίαζε τον Massa. Μέσα στη 10άδα βρισκόταν ο Daniel Ricciardo με την Toro Rosso, ο οποίος μάλιστα πίεζε τον Sergio Perez με τη McLaren.

Η πολύ καλή διαχείριση των ελαστικών που είναι το χαρακτηριστικό της Lotus βοήθησε τον Kimi Raikkonen να κάνει περισσότερους γύρους από τους υπόλοιπους και ο Φινλανδός μπήκε τελευταίος από τους πρωτοπόρους για να ξαναβάλει τη μεσαία γόμα. Έτσι στην κορυφή του αγώνα έμεινε ο Fernando Alonso με τον Felipe Massa να ακολουθεί στη 2η θέση και τους Vettel και Raikkonen λίγο πιο πίσω. Ο Raikkonen είχε στο μονοθέσιό του πολύ πιο φρέσκα μεσαία ελαστικά και λίγους γύρους αργότερα κατάφερε να φτάσει τον Vettel και τελικά να τον περάσει για να πάρει την 3η θέση.

Όσο περνούσαν οι γύροι ξεκαθάριζε και η στρατηγική των οδηγών. Ο Alonso μπήκε για 3η φορά και έβαλε τη μεσαία γόμα, κάτι που σημαίνει ότι πήγαινε για 4 συνολικά ενώ ο Kimi Raikkonen θα έκανε 3 στάσεις. Ξεκαθάρισε επίσης ότι οι δύο τους θα διεκδικούσαν τη νίκη στον αγώνα, καθώς είχαν ξεφύγει από τους υπόλοιπους, ενώ Vettel και Massa θα έδιναν τη μάχη για την 3η θέση του βάθρου. Ακολουθούσαν οι Webber, Rosberg, Button, Gutierrez, Di Resta και Perez.

Ο Kimi Raikkonen ολοκλήρωσε τα pit stop του στον 46ο γύρο ενώ οι δύο Ferrari χρωστούσαν ακόμα ένα. Ο Alonso είχε σαφές προβάδισμα ενώ στη Ferrari η προσοχή είχε επικεντρωθεί στον Massa και στην προσπάθεια να τον φέρουν στο τέλος μπροστά από τον Raikkonen και να κάνουν το 1-2 – κάτι όχι ιδιαίτερα πιθανό έτσι όπως κυλούσε ο αγώνας. Ο Sebastian Vettel βρισκόταν σε μια σχετικά απογοητευτική 4η θέση, μπροστά από τον Mark Webber ενώ η pole position δεν βοηθούσε τον Rosberg να βρεθεί ψηλότερα από την 6η θέση, τη στιγμή που ο Hamilton ταλαιπωρούνταν στις παρυφές της βαθμολογούμενης 10άδας.

Στον 50ό γύρο ο Fernando Alonso έκανε την τελευταία στάση του, έβαλε ένα φρέσκο σετ σκληρών ελαστικών και επέστρεψε στην πίστα στην πρώτη θέση με μια διαφορά 8 δευτερολέπτων από τον Raikkonen. Στον επόμενο γύρο μπήκαν οι Massa και Vettel, βγήκαν με αυτήν τη σειρά και τα πράγματα σχεδόν οριστικοποιήθηκαν, τουλάχιστον στις πρώτες θέσεις της κατάταξης.

Στους τελευταίους γύρους, κι ενώ ο Alonso δεν κινδύνευε στην κορυφή, ο Massa έκανε την τελευταία προσπάθεια να φτάσει τον Raikkonen. Ο Βραζιλιάνος της Ferrari μείωνε τη διαφορά του από τον Φινλανδό με ταχύ ρυθμό, ωστόσο μέχρι το τέλος δεν κατάφερε να πλησιάζει αρκετά για να τον απειλήσει. Έτσι, η καρό σημαία έπεσε μπροστά από τον Fernando Alonso, ο οποίος πανηγύρισε τη 2η φετινή του νίκη μαζί με τις δεκάδες χιλιάδες των συμπατριωτών του, με τους Kimi Raikkonen και Felipe Massa να συμπληρώνουν το βάθρο. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Mark Webber, Nico Rosberg, Paul di Resta, Jenson Button, Sergio Perez και Daniel Ricciardo.

Μετά το GP Ισπανίας ο Vettel παρέμεινε πρωτοπόρος στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Οδηγών φτάνοντας στους 89 βαθμούς. Ο Raikkonen πλησίασε στους 85 βαθμούς ενώ ο Alonso έκανε άλμα στην 3η θέση φτάνοντας στους 72 βαθμούς. Επόμενος αγώνας είναι το φημισμένο GP Μονακό το 3ήμερο 24-26 Μαΐου.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ

Θ. Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφ. <> P
1 Fernando Alonso FERRARI 1:32.611 4
2 Kimi Raikkonen LOTUS 1:30.141 0.581 3
3 Felipe Massa FERRARI 1:31.305 1.222 39.348 4
4 Sebastian Vettel RED BULL 1:30.455 0.285 0.790 4
5 Mark Webber RED BULL 1:29.073 2.923 15.600 4
6 Nico Rosberg MERCEDES 1:28.126 1.590 6.959 3
7 Paul di Resta FORCE INDIA 1:27.932 4.825 3.235 4
8 Jenson Button MCLAREN 1:30.808 20.435 13.187 3
9 Sergio Perez MCLAREN 1:31.557 25.573 2.303 4
10 Daniel Ricciardo TORO ROSSO 1:31.321 85.273 4
11 Esteban Gutierrez SAUBER 1:31.176 0.304 4
12 Lewis Hamilton MERCEDES 1:29.458 6.377 4
13 Adrian Sutil FORCE INDIA 1:29.009 8.270 4
14 Pastor Maldonado WILLIAMS 1:28.871 13.990 5
15 Nico Hulkenberg SAUBER 1:28.003 5.285 6
16 Valteri Bottas WILLIAMS 1:32.008 1 L 40.701 3
17 Charles Pic CATERHAM 1:33.103 1 L 0.213 3
18 Jules Bianchi MARUSSIA 1:32.915 1 L 77.130 4
19 Max Chilton MARUSSIA 1:33.602 1 L 29.275 3
20 Jean-Eric Vergne TORO ROSSO ΕΓΚ/ΨΕ 1 L o.ono 5
21 Giedo Van der Garde CATERHAM ΕΓΚ/ΨΕ 0.000 0.000
22 Romain Grosjean LOTUS ΕΓΚ/ΨΕ 0.000 0.000

Πρωτάθλημα οδηγών

1 Sebastian Vettel 89
2 Kimi Raikkonen 85
3 Fernando Alonso 72
4 Lewis Hamilton 50
5 Felipe Massa 45
6 Mark Webber 42
7 Romain Grosjean 26
8 Paul di Resta 26

Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1 Red Bull 131
2 Ferrari 117
3 Lotus 111
4 Mercedes 72
5 Force India 32
6 McLaren 29
7 Toro Rosso 8
8 Sauber 5

www.msfree.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.