Τι δήλωσε ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, Θεόδωρος Καράογλου
Ο βουλευτής Π.Ε. Γρεβενών κ. Τιμολέων Κοψαχείλης χαιρετίζει την εξαιρετικά σημαντική εξέλιξη της επανίδρυσης γραφείου Διοίκησης του ΟΓΑ στη Θεσσαλονίκη και την ίδρυση γραφείου εξυπηρέτησης πολιτών στη Δυτική Μακεδονία και συγκεκριμένα στην πόλη της Κοζάνης.
Είχε προηγηθεί σειρά ενεργειών από το Βουλευτή Γρεβενών κ. Κοψαχείλη και άλλους βουλευτές της Ν.Δ. της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας καθώς και ερώτηση προς το αρμόδιο Υπουργείο όπου γινόταν ιδιαίτερη μνεία στο μεγάλο ποσοστό αγροτών και κτηνοτρόφων, στο δυσπρόσιτο των περιοχών, στις δύσκολες καιρικές συνθήκες κατά τους χειμερινούς μήνες και στο υψηλό κόστος των μετακινήσεων. Οι ενέργειες είχαν ως στόχο να επισημάνουν την αναγκαιότητα δημιουργίας υποκαταστήματος ΟΓΑ στην περιοχή μας.
Η ίδρυση Γραφείου Εξυπηρέτησης Πολιτών στη Δυτική Μακεδονία, συμβάλλει ουσιαστικά στην καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και συνταξιούχων του συγκεκριμένου ταμείου και αποτελεί έμπρακτη απόδειξη ότι η Κυβέρνηση δίνει τη δέουσα προσοχή σε θέματα που διευκολύνουν τους Έλληνες αγρότες και προωθεί συνολικά τον πρωτογενή τομέα.
Γραφείο Τύπου
Τιμολέοντα Κοψαχείλη
Βουλευτή Π.Ε. Γρεβενών
Για την επανίδρυση γραφείου Διοίκησης του ΟΓΑ στη Θεσσαλονίκη με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων και την ίδρυση γραφείου εξυπηρέτησης πολιτών στη Δυτική Μακεδονία και πιο συγκεκριμένα στην πόλη της Κοζάνης, ενημερώθηκε ο Υπουργός Μακεδονίας και Θράκης, κ. Θεόδωρος Καράογλου, κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε σήμερα (Παρασκευή 19 Απριλίου 2013) στο Διοικητήριο, με τον Διοικητή του ΟΓΑ κ. Δημήτρη Κοντό και τον Υποδιοικητή του Οργανισμού κ. Μιχάλη Τσελέπη.
Αμέσως μετά το τέλος της συνάντησης ο κ. Καράογλου δήλωσε τα εξής: «Αναμφίβολα πρόκειται για δυο ιδιαίτερα σημαντικές εξελίξεις, οι οποίες αποδεικνύουν στην πράξη ότι η κυβέρνηση σκέπτεται και λειτουργεί αποκεντρωτικά. Με τα δυο νέα γραφεία αφενός αναβαθμίζεται η ποιότητα εξυπηρέτησης των πολιτών από τον ΟΓΑ, ενώ αφετέρου μειώνεται αισθητά τόσο η γραφειοκρατία όσο και ταλαιπωρία των πολιτών, οι οποίοι από εδώ και στο εξής θα μπορούν να διεκπεραιώνουν άμεσα τις υποθέσεις τους με τον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται ένα ακόμη σημαντικό, ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών της Βόρειας Ελλάδας».