Το Ινδικό GP δεν εξελίχθηκε σε περίπατο για τις Red Bull με το Φερνάντο Αλόνσο να περνάει τις McLaren στην εκκίνηση και τον Γουέμπερ λίγο πριν το φινάλε ύστερα από συγκλονιστική μονομαχία.
Έτσι το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα παραμένει αμείωτο με τον Ισπανό να βρίσκεται τώρα 13 βαθμούς πίσω από το Γερμανό ενώ απομένουν 75 να μοιραστούν στους τρεις τελευταίους αγώνες αρχής γενομένης απ’ αυτόν στο Άμπου Ντάμπι την ερχόμενη Κυριακή 4/11 (απευθείας Alpha 14:00).
Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί καλά και πίσω του να γίνεται χαμός με τον Αλόνσο να περνά και τις δυο McLaren με μιας στην μεγάλη ευθεία. Ο Ισπανός τελικά βρέθηκε για λίγο 4ος πίσω από το Μπάτον αλλά με τη χρήση του DRS γρήγορα τον πέρασε και στρώθηκε στο κυνήγι του Γουέμπερ. Αυτό αποδείχτηκε δύσκολη υπόθεση με τον Αυστραλό να διατηρεί μια διαφορά ασφαλείας μέχρι το μοναδικό πιτ στοπ.
Εκεί η στρατηγική της Ferrari και η ταχύτητα των μηχανικών της Ιταλικής ομάδας στα πιτ (2.8sec για αλλαγή ελαστικών) έφερε τον Ισπανό σε απόσταση βολής από τη Red Bull. Ο Γουέμπερ φάνηκε αρχικά να ελέγχει την κατάσταση κρατώντας τον Αλόνσο πίσω του και βγάζοντας τον από τη ζώνη DRS. Όμως αργότερα παρουσιάστηκε στο μονοθέσιο του το σύνηθες πρόβλημα, δυσλειτουργία του KERS η οποία οριοθέτησε το ρυθμό του Αυστραλού. Έτσι ο Αλόνσο πέρασε και φάνηκε ικανός να μειώσει τη διαφορά από το Φέτελ. Ο Γερμανός καρδιοχτύπησε όταν σε ντουμπλάρισμα είδε τη χρήση DRS να προκαλεί τέτοιους κραδασμούς που το πάτωμα του μονοθεσίου του έβρισκε κάτω πετώντας σπινθήρες.
Ευτυχώς για τον ίδιο η κατάσταση παρέμεινε σταθερή μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας που του έδωσε την 4η συνεχή του νίκη και διεύρυνε το προβάδισμα στη βαθμολογία στους 13 βαθμούς.
Μετά τη λήξη του αγώνα μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Φέτελ ξεκαθάρισε το θέμα με τις σπίθες που πετούσε το πάτωμα της RB8: «Πρόσεξα το πρόβλημα το οποίο νομίζω ότι δημιουργήθηκε όταν χρησιμοποίησα το DRS για να ντουμπλάρω έναν αργό συνδυασμό. Δεν άλλαξε κάτι στην ισορροπία κρατήματος και δεν το ένιωσα εκ νέου στους επόμενους γύρους. Θα πρέπει να αναλύσουμε το πρόβλημα, όμως δεν μας επηρέασε ούτε μας επιβράδυνε. Απόλαυσα τον αγώνα, για μένα ήταν κρίσιμο στην αρχή να βγω από την περιοχή DRS του Γουέμπερ. Ευτυχώς κρατήθηκα μπροστά στις πρώτες στροφές. Όσον αφορά στο πρωτάθλημα αυτή η εξέλιξη ήταν ένα σημαντικό βήμα για μας. Βλέπουμε πόσο γρήγορα αλλάζουν τα δεδομένα. Επικεντρώνουμε την προσοχή μας στον επόμενο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, έχουμε δρόμο ακόμη που θα τον διανύσουμε βήμα – βήμα».
Από την πλευρά του ο έτερος πρωταγωνιστής του αγώνα και διεκδικητής του τίτλου Φερνάντο Αλόνσο τόνισε: «Δεν άλλαξε τίποτα σήμερα. Η διαφορά είναι στους 13 βαθμούς και απομένουν ακόμη 75 για να μοιραστούν. Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι στις δοκιμές αλλά σχεδιάζουμε να το αλλάξουμε αυτό στο Άμπου Ντάμπι ή στην Αμερική. Το πρόβλημα που είχε σήμερα ο Μαρκ μπορεί να συμβεί και στο Φέτελ ή σ’ εμάς, παραμένω αισιόδοξος. Για μας είναι καλά νέα ότι μπορέσαμε σήμερα να κοντράρουμε τις Red Bull στον αγώνα».
Ο Γουέμπερ που έχασε τη 2η θέση μετά από μάχη με τον Αλόνσο έριξε το φταίξιμο στο KERS: «To πρόβλημα ξεκίνησε στον 20ο γύρο άρχισε μια να λειτουργεί και μια όχι μέχρις ώτου σταμάτησε τελείως. Είχα πρόβλημα με την κατανομή της πέδησης και προσπαθούσα να διατηρήσω το ρυθμό μου. Είναι απογοητευτικό στην ευθεία χωρίς KERS καθώς δεν μπορείς να δώσεις μάχη».
Συνολικά τα σημερινά αποτελέσματα ήταν:
Τελική κατάταξη: |
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος |
1. Vettel Red Bull-Renault 1’31:10.744 |
2. Alonso Ferrari + 9.437 |
3. Webber Red Bull-Renault + 13.217 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 13.909 |
5. Button McLaren-Mercedes + 26.266 |
6. Massa Ferrari + 44.600 |
7. Raikkonen Lotus-Renault + 45.200 |
8. Hulkenberg Force India-Mercedes + 54.900 |
9. Grosjean Lotus-Renault + 56.100 |
10. Senna Williams-Renault + 1:14.900 |
11. Rosberg Mercedes + 1:21.600 |
12. Di Resta Force India-Mercedes + 1:22.800 |
13. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:26.000 |
14. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1:26.400 |
15. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
16. Maldonado Williams-Renault + 1 γύρο |
17. Petrov Caterham-Renault + 1 γύρο |
18. Kovalainen Caterham-Renault + 1 γύρο |
19. Pic Marussia-Cosworth + 1 γύρο |
20. Glock Marussia-Cosworth + 2 γύρους |
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 γύρους |
22. Schumacher Mercedes + 5 γύρους |
Ταχύτερος γύρος: Button, 1:28.203 |
Εγκατέλειψαν: |
Πιλότος Ομάδα Γύρους |
De la Rosa HRT-Cosworth 41 |
Perez Sauber-Ferrari 21 |
Βαθμολογία μετά από 17 αγώνες: |
Πιλότοι: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 240 1. Red Bull-Renault 407 |
2. Alonso 227 2. Ferrari 316 |
3. Raikkonen 173 3. McLaren-Mercedes 306 |
4. Webber 167 4. Lotus-Renault 263 |
5. Hamilton 165 5. Mercedes 136 |
6. Button 141 6. Sauber-Ferrari 116 |
7. Rosberg 93 7. Force India-Mercedes 93 |
8. Grosjean 90 8. Williams-Renault 59 |
9. Massa 89 9. Toro Rosso-Ferrari 21 |
10. Perez 66 |
11. Kobayashi 50 |
12. Hulkenberg 49 |
13. Di Resta 44 |
14. Schumacher 43 |
15. Maldonado 33 |
16. Senna 26 |
17. Vergne 12 |
18. Ricciardo 9 |