Τον πίεσε ασφυκτικά ο Ράικονενhttp://img.protothema.gr/E0C52DD5F5E2712B8479F3F693A8FE09.jpg

Ο 27 χρονος Βρετανός χρειάστηκε να υπερβάλλει εαυτόν για να διατηρήσει την McLaren ΜΡ4/27 μπροστά από τις ταχύτατες Lotus των Ράικονεν και Γκροζάν.

Το σημερινό Ουγγρικό GP ήταν ένας ακόμη συναρπαστικός αγώνας απ’ αυτούς που συνηθίσαμε φέτος να ζούμε στο καλύτερο πρωτάθλημα της σύγχρονης ιστορίας της F1.
Με τις θερμοκρασίες οδοστρώματος σταθερά πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ήταν προφανές ότι όλα θα κριθούν στο ποιος μπορεί να διατηρήσει σε καλύτερη κατάσταση τα ελαστικά του για περισσότερους γύρους κρατώντας παράλληλα το ρυθμό του σε ανταγωνιστικό επίπεδο.

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων στην εκκίνηση επέτρεψε στους δυο πρώτους Χάμιλτον, Γκροζάν να διατηρήσουν τις θέσεις τους τη στιγμή που ο Φέτελ έχασε τη δική του από το Μπάτον προσπαθώντας να περάσει τη Lotus του Γάλλου που έμεινε μπροστά του.
Ο αγώνας άρχισε να παίρνει άγρια μορφή μετά την πρώτη αλλαγή ελαστικών με τους περισσότερους πιλότους να βγάζουν τη μαλακή γόμα και να βάζουν τη μέση. Οι Φέτελ, Γουέμπερ και Ράικονεν παρέμειναν όμως στη μαλακή. Ο Φινλανδός με τη Lotus κατάφερε να αξιοποιήσει καλύτερα απ΄ όλους το πλεονέκτημα αυτό και μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών βρέθηκε στη  2η θέση να πιέζει το Χάμιλτον για την 1η.

Η μάχη μεταξύ τους ήταν συναρπαστική με το Φινλανδό να φτάνει τη διαφορά κάτω από ένα δευτερόλεπτο να μπαίνει σε ζώνη DRS αλλά να μην μπορεί να φτάσει σε απόσταση βολής καθότι όπως αποδείχτηκε ο Χάμιλτον ήλεγχε το ρυθμό και διατηρούσε μέρος της δυναμικής της McLaren ώστε να μπορεί να αμυνθεί στις επιθέσεις της Lotus.

http://www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/29%207%20d.jpg

Έτσι ο Βρετανός πήρε την καρό σημαία μπροστά από τα δυο μαύρα – χρυσαφί μονοθέσια των Ράικονεν – Γκροζάν που παραλίγο να ακουμπήσουν τη στιγμή που ο Κίμι έβγαινε από τα πιτ και παιζόταν η 2η θέση. Ευτυχώς για τους οπαδούς τους και τους ανθρώπους της ομάδας, πρυτάνευσε η λογική.

Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Λιούις Χάμιλτον ευχαρίστησε όλα τα μέλη της ομάδας: ” Κάναμε καταπληκτική δουλειά στη βελτίωση του μονοθεσίου και είχαμε ένα αλάνθαστο τριήμερο. Παρότι δεν ήμασταν ταχύτεροι μπορέσαμε να κρατηθούμε μπροστά και να πάρουμε αυτή τη νίκη. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους μηχανικούς της ομάδας γι’ αυτό”.

Μιλώντας στο Ράικονεν ο Χάμιλτον πριν ανεβούν στο βάθρο τον συνεχάρη για την μεταξύ τους μάχη λέγοντας: “Σαν τον παλιό καλό καιρό”. Ο Φινλανδός απαντώντας σε ερώτηση του διάσημου τενόρου Πλάσιντο Ντομίνγκο για το αν είναι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα ήταν αποστομοτικός: “Σήμερα ήρθα δεύτερος άρα δεν μπορώ να είμαι ευχαριστημένος παρότι το αποτέλεσμα είναι καλό. Ευχαριστημένος θα είμαι μόνο όταν κερδίσω”.

http://www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/29%207%20d1.jpg

Επόμενος αγώνας το Βελγικό GP στις 2 Σεπτεμβρίου.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           1’41:05.503
2.  Raikkonen     Lotus-Renault              +     1.032
3.  Grosjean      Lotus-Renault              +    10.518
4.  Vettel        Red Bull-Renault           +    11.614
5.  Alonso        Ferrari                    +    26.653
6.  Button        McLaren-Mercedes           +    30.243
7.  Senna         Williams-Renault           +    33.899
8.  Webber        Red Bull-Renault           +    34.458
9.  Massa         Ferrari                    +    38.300
10.  Rosberg       Mercedes                   +    51.200
11.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    57.200
12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:02.800
13.  Maldonado     Williams-Renault           +    1:03.6
14.  Perez         Sauber-Ferrari             +    1:04.4
15.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο
16.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο
17.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρο
18.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +    2 γύρους
19.  Petrov        Caterham-Renault           +    2 γύρους
20.  Pic           Marussia-Cosworth          +    2 γύρους
21.  Glock         Marussia-Cosworth          +    3 γύρους
22.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +    3 γύρους
Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:24.136
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
Karthikeyan   HRT-Cosworth                 63
Schumacher    Mercedes                     61
Βαθμολογία:
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
1.  Alonso       164        1.  Red Bull-Renault          246
2.  Webber       124        2.  McLaren-Mercedes          193
3.  Vettel       122        3.  Lotus-Renault             192
4.  Hamilton     117        4.  Ferrari                   189
5.  Raikkonen    116        5.  Mercedes                  106
6.  Rosberg       77        6.  Sauber-Ferrari             80
7.  Grosjean      76        7.  Williams-Renault           53
8.  Button        76        8.  Force India-Mercedes       46
9.  Perez         47        9.  Toro Rosso-Ferrari          6
10.  Kobayashi     33
11.  Maldonado     29
12.  Schumacher    29
13.  Di Resta      27
14.  Massa         25
15.  Senna         24
16.  Hulkenberg    19
17.  Vergne         4
18.  Ricciardo      2

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.