http://img.protothema.gr/CD2434FD662312D04356E34D629BA1D3.jpg

H πρωτιά της Citroen στο Ράλι Ακρόπολις δεν ήταν η μόνη για τη γαλλική φίρμα στην Ελλάδα. Το μήνα Απρίλιο ανέβηκε στο 8.7% του μεριδίου πωλήσεων στη χώρα μας, ποσοστό που τον Μάιο ανέβηκε στο 10.7%, χαρίζοντας στη Citroen τη πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη.

Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβράβευσε εταιρείες που έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη τεχνολογία, όπως είναι η Citroen. Αυτό της επέτρεψε να προσφέρει τα πλεονεκτήματα των τεχνολογιών HDi και e-HDi στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.

Σε συνδυασμό με το εμπορικό πρόγραμμα Diesel Now, επικεντρώθηκε στα οικονομικότερα μοντέλα της, πράγμα που είχε ανταπόκριση στο μουδιασμένο αυτή την εποχή αγοραστικό κοινό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.