H πρωτιά της Citroen στο Ράλι Ακρόπολις δεν ήταν η μόνη για τη γαλλική φίρμα στην Ελλάδα. Το μήνα Απρίλιο ανέβηκε στο 8.7% του μεριδίου πωλήσεων στη χώρα μας, ποσοστό που τον Μάιο ανέβηκε στο 10.7%, χαρίζοντας στη Citroen τη πρώτη θέση στη σχετική κατάταξη.
Η άρση της απαγόρευσης της πετρελαιοκίνησης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη επιβράβευσε εταιρείες που έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη τεχνολογία, όπως είναι η Citroen. Αυτό της επέτρεψε να προσφέρει τα πλεονεκτήματα των τεχνολογιών HDi και e-HDi στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Σε συνδυασμό με το εμπορικό πρόγραμμα Diesel Now, επικεντρώθηκε στα οικονομικότερα μοντέλα της, πράγμα που είχε ανταπόκριση στο μουδιασμένο αυτή την εποχή αγοραστικό κοινό.