Η Google είναι αδιαμφισβήτητα ένας τεχνολογικός κολοσσός της εποχής μας, χτισμένος στα θεμέλια της καινοτομίας και της εφευρετικότητας. Περίτρανη υπενθύμιση αυτού του γεγονότος αποτελεί το νέο προϊόν που εμφάνισε χθες η εταιρία. Πρόκειται για ένα ιδιόμορφο, ημικυκλικό ζευγάρι ψηφιακών «γυαλιών» που, απλούστατα, προσφέρουν πολύ περισσότερες υπηρεσίες από αντηλιακή προστασία.
Τα γυαλιά αυτά, που λειτουργούν ως μέσο «επαυξημένης πραγματικότητας», θα δίνουν τη δυνατότητα στον κάτοχό τους να παίρνει φωτογραφίες και βίντεο, να πραγματοποιεί βιντεοκλήσεις, να βλέπει την πρόβλεψη καιρού και να ζητάει οδηγίες μέσω τρισδιάστατων χαρτών, μονάχα με το πρόσταγμα της φωνής του. Η ανάπτυξη των γυαλιών βρίσκεται ακόμα σε πειραματικό στάδιο και παραμένει αδιευκρίνιστο πότε το εν λόγω προϊόν θα γίνει διαθέσιμο σε καταστήματα.
Η Google πρωτοεμφάνισε τα πρότυπα ψηφιακά γυαλιά χθες, 4 Απριλίου, μέσω ενός δίλεπτου βίντεο που αναρτήθηκε στο Google+, την υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης που διαθέτει. Στο βίντεο εμφανίζεται μία κοπέλα να χρησιμοποιεί τα γυαλιά κατά τη διάρκεια μίας μέρας στη Νέα Υόρκη. Σύμφωνα με σχετική ανάρτηση της εταιρίας, πρόθεση των σχεδιαστών είναι να δείξουν «πώς θα μοιάζει το μέλλον». Χρήστες του Google+ μπορούν να συμμετάσχουν στη συζήτηση, υποβάλλοντας ποικίλες προτάσεις για τη βελτίωση του τελικού προϊόντος.
Η Google, πάροχος της δημοφιλέστερης διαδικτυακής μηχανής αναζήτησης στον κόσμο, φημίζεται για την τάση της να επενδύει σε υπερφιλόδοξα προγράμματα που αποσκοπούν στην ανάπτυξη νέων προϊόντων. Οι επενδύσεις αυτές έχουν μειωθεί αισθητά κατά τον τελευταίο χρόνο, υπό την καθοδήγηση του συνιδρυτή της εταιρίας Larry Page και το άγρυπνο μάτι ανήσυχων μετόχων, αλλά παραμένουν ένα σημαντικό όπλο στη φαρέτρα της εταιρίας.
Ελπίδα της εταιρίας είναι πως τα νέα γυαλιά θα σαγηνέψουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον μακριά από προϊόντα της ανταγωνιστικής Apple όπως η Siri, η υπηρεσία φωνητικής αναγνώρισης που προσφέρουν τα καινούργια iPhone και iPad.