Το 2011 ήταν μια καλή χρονιά για την αγορά αυτοκινήτου στις ΗΠΑ καθώς αυξήθηκαν οι πωλήσεις των Ι.Χ. κατά 8% σε σχέση με το 2010, ενώ ακόμη μεγαλύτερη ήταν η αύξηση στις ιδιαίτερα κερδοφόρες κατηγορίες των τετρακίνητων SUV και των ανοιχτών πικ απ με 11,2%.
Μεγάλοι κερδισμένοι δεν ήταν μόνο οι Big Three της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας (Ford, GM, Chrysler) αλλά και οι ξένοι κατασκευαστές, ανάμεσά τους και οι Γερμανοί, των οποίων οι πωλήσεις ξεπέρασαν το ιστορικό ρεκόρ του ενός εκατομμυρίου!
Το κλίμα αισιοδοξίας αποτυπώνεται εύγλωττα στο φετινό Μότορ Σόου του Ντιτρόιτ (14 – 22 Ιανουαρίου), με το οποίο ανοίγει κάθε χρόνο παραδοσιακά ο χορός των σημαντικών διεθνών εκθέσεων. Οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες κατέβηκαν κατηγορία και παρουσιάζουν πολιτικά ορθά μοντέλα συγκρατημένων εξωτερικών διαστάσεων, όπως είναι για παράδειγμα η Cadillac ATS, το νέο Ford Fusion (ο διάδοχος του γνωστού μας Mondeo) και το ιταλοαμερικανικό Dodge Dart με βάση την Alfa Romeo Giulietta.
Mεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης το Buick Encore, ένα κόμπακτ SUV που θα κυκλοφορήσει και με το σηματάκι της Opel.
Οι Ευρωπαίοι απαντούν με σπορ μοντέλα όπως είναι η νέα Μercedes SL, η ανοιχτή έκδοση της Porsche 911, το Mini Roadster αλλά και η νέα σειρά 3 της BMW και το ανανεωμένο Audi A4. Oι εντυπωσιακές μελέτες Lexus LF-LC και Honda NSX αποτελούν άξιους εκπροσώπους των Ιαπώνων, οι οποίοι είναι πολύ δυνατοί στην αμερικανική αγορά.
Μια από τις σταθερές αξίες του Ντιτρόιτ αποτελούν τα καινοτόμα πειραματικά μοντέλα και φέτος τηρήθηκε η παράδοση με το ηλεκτρικό και άκρως δυναμικό VW e-Bugster, με το πανέξυπνο πικ απ Smart For Us, το περιπετειώδες Audi Q3 Vail και το ηλεκτροκίνητο Tata Emo.
Tην τιμή της πράσινης φράξιας, που εκπροσωπείται μάλλον υποτονικά στο Ντιτρόιτ, σώζουν τα υβριδικά Volvo XC60 Plug-in, Ford C-Max Energi, Αcura Hybrid.
ΔΟΛ