Επιχείρηση για όσους δεν έχουν χρόνο για ψώνια ή συναλλαγέςΕυκαιρίες καριέρας τον καιρό της κρίσης: Εταιρεία για... θελήματα

Κρίση ιδέες κατεργάζεται. Κάπως έτσι δύο φίλοι, ο Αλέξανδρος Μαζαράκης και ο Γιώργος Μαρμαρινός πριν από περίπου ένα χρόνο αποφάσισαν να κινηθούν έξυπνα και να στήσουν τη δική τους επιχείρηση κόντρα στις δυσοίωνες προβλέψεις.

Αναζήτησαν μία έξυπνη ιδέα σε χώρες του εξωτερικού κι όταν τη βρήκαν την προσάρμοσαν στην ελληνική πραγματικότητα. Εστησαν μία εταιρεία… θελημάτων και με στόχο να εξυπηρετήσουν οποιαδήποτε επιχείρηση, εταιρεία ή ιδιώτη δεν είχε διαθέσιμο χρόνο να κάνει τα ψώνια του ή τις συναλλαγές του με δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες, προσφέρθηκαν να βοηθήσουν έναντι αμοιβής.

«Στα τέλη του 2010 αρχίσαμε να αντιλαμβανόμαστε πως η κρίση που ερχόταν θα ήταν έντονη και υπολογίσαμε πως ο κόσμος θα χρειαστεί να αξιοποιεί το χρόνο του καλύτερα. Για παράδειγμα ένας καταστηματάρχης ο οποίος δεν έχει υπαλλήλους ή ένας υπάλληλος ο οποίος δεν μπορεί να απουσιάσει από την εργασία του έπρεπε να βρει τρόπο να κάνει τις δουλειές του γρήγορα και εύκολα. Αυτό ακριβώς αποφασίσαμε να κάνουμε εμείς. Να κάνουμε τα θελήματα, δηλαδή να πάμε στο φαρμακείο, στο φούρνο, στις δημόσιες υπηρεσίες, στο super market και να εισπράξουμε για κάθε θέλημα αμοιβή 3 ευρώ», δηλώνει στο «Βήμα» ο Α. Μαζαράκης.

Οι δύο φίλοι οι οποίοι ήδη εργάζονταν στον τομέα της ναυτιλίας και της ενοικίασης σκαφών, ίδρυσαν την εταιρεία τους και στην αρχή ήλθαν αντιμέτωποι με μία σχετική δυσπιστία την οποία ωστόσο κατάφεραν να ξεπεράσουν εφαρμόζοντας δύο βασικούς κανόνες: «η επιχείρησή μας βασίστηκε αποκλειστικά σ’ εμάς και στο στενό φιλικό περιβάλλον μας και επίσης δεν ρισκάραμε να εξοικονομήσουμε περισσότερα απασχολώντας φτηνό εργατικό δυναμικό».

Τα αποτελέσματα τούς δικαίωσαν. Το β’ εξάμηνο σημείωσαν ανάπτυξη και πλέον η δραστηριότητά τους επεκτάθηκε σε όλα τα νότια προάστεια με προοπτική να απλωθεί ακόμη περισσότερο αν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Ηδη η εταιρεία με έδρα στο Παλαιό Φάληρο απασχολεί τέσσερις μόνιμους υπαλλήλους και εποχικό προσωπικό συνήθως τρία με τέσσερα άτομα ενώ το ωράριο λειτουργίας τους είναι 9.00 με 21.00 καθημερινά και 9.00 με 18.00 το Σαββατοκύριακο.

Οι πιο συχνοί πελάτες τους είναι τα ζαχαροπλαστεία, οι κάβες, γραφεία, καταστήματα ενώ ο απλός κόσμος τους ζητά να τον εξυπηρετήσουν σε δημόσιες υπηρεσίες και τράπεζες. Πληρώνει ο Ελληνας τρία ευρώ για να πάει κάποιος στη θέση του στην Εφορία; «Και βέβαια! Προκειμένου μάλιστα να μην στηθούν τρεις ώρες στις ουρές οι περισσότεροι μας δίνουν και παραπάνω χρήματα. Επιπλέον ποτέ δεν μας έχουν ζητήσει έκπτωση».

Η εταιρεία μάλιστα στα φυλλάδια που διανέμει γαι να διαφημιστεί διευκρινίζει πως στα 5 θελήματα ο πελάτης έχει ένα επιπλέον δώρο. «Ακόμη και στη διαφήμιση κινούμαστε προσεκτικά. Μέσω διαδικτύου, με οικονομικά φυλλάδια και χέρι με χέρι. Αν μπορούμε βάζουμε και κάποιες καταχωρήσεις σε έντυπα», διευκρινίζει ο Α. Μαζαράκης. Τί χρειάζεται; Η κατάλληλη ιδέα την κατάλληλη στιγμή.

 

Αφροδίτη Γραμμέλη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.