Ύστερα από τρεις ημέρες δυσλειτουργιών οι χρήστες των Blackberry ξαναβρήκαν το… φως τους. Σύμφωνα με τον ιδρυτή της κατασκευάστριας εταιρείας Μάικ Λαζαρίδη, οι υπηρεσίες αποκταστάθηκαν πλήρως
Εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο δεν μπορούσαν να αποστείλουν μηνύματα και email, τις τελευταίες τρεις ημέρες. Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο Μάικ Λαζαρίδης δήλωσε ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει έρευνα για ό,τι συνέβη. Ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες της και ανέφερε: “Ξέρουμε ότι απογοητεύσαμε πολλούς από εσάς. Περιμένετε περισσότερα από εμάς. Κι εγώ ο ίδιος περιμένω περισσότερα από εμάς”.
Η κατασκευάστρια εταιρεία απέφυγε για ακόμη μία φορά να διευκρινίσει αν πρόκειται να αποζημιώσει τους πελάτες της.