Σε διαφημιστικό επίπεδο τουλάχιστον, το διαδίκτυο νικά την τηλεόραση στη Βρετανία!
Για πρώτη φορά, το πρώτο μισό του έτους, οι βρετανικές εταιρείες επένδυσαν περισσότερα χρήματα για να διαφημιστούν μέσω του internet παρά μέσω της τηλεόρασης, καθώς προτίμησαν να προσεγγίσουν το βρετανικό κοινό που χρησιμοποιεί τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης ή παρακολουθεί βίντεο.
Η έκθεση του Internet Advertising Bureau, του PwC και της εταιρείας μάρκετινγκ WARC διαπιστώνει ότι οι διαφημίσεις στο internet αυξήθηκαν κατά 13,5% (2,26 δισ. λίρες) κατά τους πρώτους έξι μήνες του 2011, κατακτώντας μερίδιο 27% στην αγορά.
Το μερίδιο της τηλεόρασης στη διαφήμιση έφτασε το 26%.
Η κατακόρυφη ανάπτυξη οφείλεται στην αύξηση κατά 100% στις διαφημίσεις μέσω βίντεο, στις επενδύσεις των εταιρειών στον τομέα των καταναλωτικών αγαθών και στις διαφημιστικές εκστρατείες που σχεδιάζονται για τα κοινωνικά δίκτυα.
Στον τομέα του internet το 58% των εσόδων προέρχεται από διαφημίσεις που συνδέονται με μηχανές αναζήτησης (search advertising), το 23% από διαφημίσεις σε προκαθορισμένους χώρους των ιστοσελίδων (display advertising) και το 17% από μικρές αγγελίες. Το search advertising αυξήθηκε κατά 12,6% και το display advertising κατά 18,5%, χάρη στις νέες μορφές διαφήμισης–στατικές ή κινούμενες–και στη ζήτηση για βίντεο.
Την Δευτέρα η εταιρεία ZenithOptimedia στην έκθεσή της προέβλεψε ότι το μερίδιο του Ίντερνετ στη διαφημιστική αγορά θα αυξηθεί παγκοσμίως στο 18,9% μέχρι το 2013 (από 14,4% το 2010), οπότε και θα ξεπεράσει τις εφημερίδες παραμένοντας όμως πίσω από την τηλεόραση.