Θα επικοινωνούν με τον οφειλέτη μόνον μετά την πάροδο 10 ημερών από τη ληξιπρόθεσμη απαίτηση

Παρατηρήσεις για το νέο θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας των εισπρακτικών εταιρειών, που προωθεί η κυβέρνηση, απέστειλε στον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Σύμφωνα με την Αρχή, ο δανειστής επιτρέπεται να παρέχει στην εταιρεία μόνον τα αναγκαία στοιχεία του οφειλέτη, τον οποίο οφείλει να ενημερώνει σχετικά.

Οι εισπρακτικές εταιρείες επιτρέπεται να επικοινωνούν με τον οφειλέτη μόνον μετά την πάροδο 10 ημερών από τότε που κατέστη ληξιπρόθεσμη κάποια απαίτηση και δεν μπορούν να τηλεφωνούν συχνότερα από μία φορά ανά δεύτερη ημέρα και μόνον τις εργάσιμες ημέρες.
Σε κάθε περίπτωση, εάν ο οφειλέτης δηλώσει απροθυμία ή δυσχέρεια ανταπόκρισης, οι εταιρείες οφείλουν να σταματήσουν την επικοινωνία και ενημέρωση, ενώ ανάλογη απαγόρευση επικοινωνίας προβλέπεται μετά την έναρξη δικαστικών πράξεων.

Παράλληλα, η Αρχή αναφέρει πως η χρήση του τηλεφώνου εργασίας του οφειλέτη επιτρέπεται μόνον εφόσον έχει δηλωθεί από τον ίδιο ως μοναδικός αριθμός επικοινωνίας.
Οι εταιρείες υποχρεούνται επίσης να τηρούν για έξι μήνες ηλεκτρονικό αρχείο με τα στοιχεία όλων των επαφών με τον οφειλέτη και απαγορεύεται να διαβιβάσουν οποιαδήποτε στοιχείο σε τρίτους.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

You missed