Στην εταιρία Specific Media
Το κοινωνικό δίκτυο MySpace δεν άντεξε τον μεγάλο ανταγωνισμό του Facebook. Αφού μέσα σε διάστημα λίγων ετών έχασε πολλά μέλη και έσοδα, τελικά πουλήθηκε στην εταιρία Specific Media, η οποία ειδικεύεται στην online διαφήμιση, γεγονός ενδεικτικό για τις μελλοντικές προθέσεις της σε σχέση με την κάποτε κραταιά υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης.
Το MySpace ανήκε στον μεγάλο επιχειρηματικό όμιλο News Corp. του μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Ρούπερτ Μέρντοχ, ο οποίος το είχε αγοράσει αντί 580 εκατ. δολαρίων το 2005, όταν ακόμα το δίκτυο γνώριζε εποχές δόξας. Το ποσό της πώλησής του δεν αποκαλύφθηκε, αλλά, σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, είναι μόλις 35 εκατ. δολάρια, δηλαδή πολύ κάτω από την αξία αγοράς του.
Ο τραγουδιστής και ηθοποιός Τζάστιν Τιμπερλέϊκ θα αποκτήσει μερίδιο στο MySpace μετά την εξαγορά του, σύμφωνα με το BBC, και παράλληλα θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη στρατηγική ανάπτυξής του από εδώ και πέρα.
Η Specific Media δημιουργήθηκε το 1999 από τρία αδέλφια, τους Τιμ, Κρις και Ράσελ Βάντερχουκ, με έδρα την Καλιφόρνια.
ΑΠΕ-ΜΠΕ